29.09.2009
Objavil: Mitja Zupančič
Najnovejši izdelek Dext z Motoblurom mnogi vidijo kot zadnjo priložnost Motorole pri oživljanju njihovega mobilnega oddelka. Vendar, ali bo novi mobilnik dovolj?
Motorblur prinaša nove nivoje funkcionalnosti na Android operacijskem sistemu, vendar se Američani zavedajo, kje so ga po uspehu modela RAZR (predvsem v ZDA) polomili.
"Radi imamo novo Motorolo," je povedal Simon Collinson, direktor Motorolinega marketinga za zahodno Evropo. "Zmanjšali smo številne platforme. Dext je prvi izmed novih naprav in res je, naučili smo se marsikatere lekcije. Sedaj smo veliko bolj zbrani in verjamemo v edinstvenost MotoBlura."
Na Motorblur dajejo Američani veliko poudarka. Zadeva služi kot neke vrste prevleka na Googlovem Androidu. Na domačem zaslonu združuje vsa socialna omrežja in e-pošto v widgete. Podobno, kot HTC-jev Sense UI, vendar s podporo za večje število računov.
Vendar zlobni jeziki pravijo, da so Motorolovci zamudili vlak. Namreč HTC že mašira po mobilnem trgu z njihovimi Androidi. Collinson: "Uporabniki imajo radi izbiro. Na trgu je veliko različic, vendar mi imamo zelo zanimivo ponudbo. Dext je prvi "socialni pametni mobilnik", tako da se težko primerjamo z drugimi. Feedback operaterjev je že zelo pozitiven."
Ali bo Dext uspešen ali ne bo pokazala prihodnost in tudi cena. V ZDA bo stal okoli 80 funtov z dvoletno vezavo. Za britanski trg bi znala biti zadeva napram konkurenci malce zasoljena.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |