marketing
povzetek
tehnične lastnosti
Dimenzije:
178 x 50 x 155 mm, Standard 1-DIN format

zunanja povezavaTehnična specifikacija dodatne opreme na strani proizvajalca
Za in proti

V prid Parrotovem izdelku je prav gotovo enostavnost uporabe, delovanje z veliko različnimi modeli mobilnikov in pa predvsem to, da je integriran v avtoradijski sprejemnik in je tako montaža dodatnih zaslonov, tipk in podobnih zadev nepotrebna. Kakovost pogovora je pri vseh Parrotovih izdelkih dobra.

Problem montaže so edino vozila, ki imajo avdio sistem že integriran v armaturo in nimajo prostora za standarden avdio sistem. Lastniki takih avtomobilov bodo morali poseči po drugih rešitvah za prostoročno telefoniranje.

Mogoče bi se lahko pri Parrotu tudi odločili, da bi kot osnovo vzeli kakšen kakovostnejši avdio sistem in tako zadovoljili tudi tiste, ki si želijo v avtomobilu kaj boljšega.

Priloge
Fotografije dodatne opreme
dodatna oprema
arhiv test
Parrot

Glasba in telefoniranje …

Parrot Rhythm n' Blue


Parrot Rhythm n' Blue

26.08.2006
Objavil: Thomas Bergant

V avtomobilu smo danes navajeni, da je avdio sistem že vključen v osnovni opremi. Marsikdo si danes sploh ne more predstavljati vožnje brez prižganega radijskega sprejemnika. Žal pa to pravilo ne velja za prostoročni komplet za varno telefoniranje med vožnjo.




Podobno so ugotovili tudi proizvajalci rešitev za prostoročno telefoniranje. In nastal je radijski sprejemnik z vgrajenim sistemom za prostoročno telefoniranje. Pri Parrotu so tak izdelek poimenoval Rhythm N’ Blue. Na trgu imamo sicer trenutno še zelo omejeno izbiro takih naprav. Konkretno poznam samo dva proizvajalca, ki sta naredila križanca med avtoradiem in prostoročnim kompletom. Poleg Parrot Rhythm N’ Blue je na voljo še Pioneerjev model, ki je bil predstavljen nekaj mesecev pred Parrotovim.

Tokrat sem imel priliko testirati model Rhythm N’ Blue. Podjetje Parrot je že dlje znano po odličnih rešitvah za prostoročno telefoniranje. Večino modelov smo tudi že predstavili in testirali, nekateri pa celo redno uporabljamo te izdelke. Sam imam v svojem vozilu vgrajen prostoročni komplet Parrot CK3400. Pa naj se vrnem na Rhythm N' Blue.

Osnova za ta izdelek je Parrotov paradni konj, komplet za prostoročno telefoniranje z oznako CK3100. Vgrajen pa je v avtoradio, ki sicer ni nič posebnega, zna pa recimo predvajati tudi zgoščenke z MP-3 glasbo in to celo iz presnemljivih medijev (CD-RW). Ima sicer skoraj vse, kar imajo veliki in je namenjen predvsem tistim, ki so v avtomobilu zadovoljni s povprečnim avdio sistemom.

Naj samo na hitro naštejem funkcije, ki Rhythm N' Blue premore: RDS, LCD zaslon, pri katerem lahko izbiramo barvo osvetlitve, izenačevalnik zvoka (equalizer), procesor za obdelavo zvočnega signala (DSP – Digital Sound Processor), in še cel kup drugih funkcij, ki pa jih večinoma ne uporabljamo.

Glavni adut tega izdelka pa je seveda funkcija za prostoročno telefoniranje. Preko brezžične bluetooth povezave povežemo mobilnik z avtoradiem in po uspešni seznanitvi obeh naprav lahko že varno kličemo in se pogovarjamo. Na zaslonu avtoradia se pri dohodnem ali odhodnem klicu izpiše telefonska številka, če pa imamo to shranjeno v pomnilniku, pa se izpiše tudi ime osebe, s katero se želimo pogovarjati. Sogovornika slišimo kar preko zvočnikov, vgrajenih v vozilo. Mikrofon je potrebno namestiti nekam, kjer nas bo sogovornik najbolje slišal. Ponavadi je to na stebričku na levi strani voznika ali pa na sredini nad vetrobranskim steklom. Če nismo vešči teh opravil, montažo raje prepustimo strokovnjakom, ki bodo gotovo vedeli, kje je v vašem vozilu najbolj primeren prostor za namestitev mikrofona.

Poleg radija dobimo tudi daljinski upravljalnik, preko katerega lahko upravljamo z avtoradiem kot tudi s prostoročnim kompletom za telefoniranje. Sicer v osebnem avtu tega ne bi niti pogrešal, če pa gre za vgradnjo v kombi ali tovornjak, kjer je kabina že malce večja, pa verjetno pride prav. Sploh, če je radio montiran nekje pod strop kabine in ni čisto na dosegu roke med vožnjo.

Avtoradio ima tudi snemljivo ploščico, tako da medtem, ko nas ni v vozilu, ne mika nepridipravov.

Funkcije prostoročnega sistema za telefoniranje so popolnoma enake kot pri samostojnem modelu Parrot CK3100, zato jih bom tukaj samo naštel, za bolj obsežen opis pa vas bom povabil, da si preberete še test Parrot CK3100.

S prostoročnim sistemom lahko sparimo do pet mobilnikov, vendar je v uporabi lahko samo eden. Če se v bližini nahaja več sparjenih mobilnikov, se bo naprava povezala s tistim, ki je bil nazadnje v uporabi. Pogovor je obojesmeren (full duplex), tako da ni potrebno čakati, da sogovornik preneha govoriti, da bi mu lahko odgovorili. Vgrajen ima tudi sistem za odpravljanje odmevov (echo cancellation) za kar najboljšo konverzacijo. Z njim lahko povežemo večino mobilnikov, ki premorejo Bluetooth povezavo. Celoten spisek mobilnikov najdete na proizvajalčevi spletni strani >> http://www.parrot.biz/guide_chm/rhythmnblue/index.html. Odvisno od modela mobilnika je tudi to, katere funkcije so podprte. Osnovno telefoniranje je možno z več ali manj vsemi mobilniki, ki se znajo povezati preko Bluetooth povezave. Ostale funkcije, kot so sinhronizacija imenika, sinhronizacija seznamov prejetih, zgrešenih in klicanih številk, prikaz signala in stanja baterije ... pa so odvisne od mobilnika. Pri Parrotu se trudijo, da bi čim več zadev delovalo s čim večjim številom mobilnikov in zato so njihovi izdelki tudi narejeni tako, da jih lahko sami nadgradimo. Ponavadi zadostuje osebni računalnik ali še bolje prenosni računalnik, ki ga poganja operacijski sistem Windows, in Bluetooth povezava. Nadgradnja traja nekaj minut in ponavadi odpravlja kakšne težave, predvsem pa je posodobljen seznam naprav, s katerimi deluje.

Na koncu še moje razmišljanje o tem izdelku. Glede na to, da ima vedno več avtomobilov, predvsem srednjega in višjega razreda, avdio sistem že integriran v armaturo, je Rhythm N' Blue namenjen predvsem dostavnim vozilom, kombijem in tovornim vozilom. Seveda ga bodo verjetno z veseljem kupili tudi tisti, ki jim kakovost avtomobilskega avdio sistema ni najvažnejša, nočejo pa recimo dodatno vgrajevati prostoročne sisteme, kjer je potrebno pritrditi zaslon ali tipke nekam na armaturno ploščo. Prostor za avtoradio pa ima danes že skoraj (verjetno je besedica skoraj celo odveč) vsak avto. In z nabavo tega izdelka ubijete dve muhi na en mah.

Posodil na test:
Aimhigh plus d.o.o.
Prodajalec/Uvoznik:
Aimhigh plus d.o.o.
Cena na dan testa:
(62.990,00 SIT)
albumfotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji