marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR na mobilnikih Magic6 Pro in Magic V2 s programom za razvijalce Android 15 Beta
20.05.2024

HONOR je objavil, da je Android 15 Beta 1 na voljo razvijalcem naprav HONOR. Mobilnika HONOR Magic6 Pro in HONOR Magic V2 sta prvi napravi, ki bosta prejeli to posodobitev. Ta program razvijalcem HONOR ponuja zgodnji dostop do najnovejših posodobitev sistema Android, s čimer lahko preizkušajo nove funkcije in izboljšajo združljivost svojih aplikacij na vodilnih pametnih telefonih HONOR.

slikaiPhone 16 Pro naj bi imel za 20 % svetlejši zaslon
17.05.2024

Po novih govoricah iz Kitajske, ki jih je na Weibo objavil uporabnik Instant Digital, bo imel iPhone 16 Pro, ki bo prišel konec letošnjega leta, za 20 odstotkov svetlejši zaslon kot njegov predhodnik.

slikaHONOR zasedel prvo mesto na kitajskem trgu pametnih telefonov
15.05.2024

HONOR je konec prvega četrtletja proslavil z odličnimi rezultati. Po podatkih Mednarodne podatkovne korporacije IDC (International Data Corporation, IDC) so v prvem četrtletju 2024 na Kitajskem zasedli prvo mesto na trgu pametnih telefonov.

slikaNajbolj zadovoljni so uporabniki Telekoma Slovenije
13.05.2024

Uporabniki Telekoma Slovenije trdijo, da so najbolj zadovoljni uporabniki telekomunikacijskih storitev na slovenskem trgu, kar velja tako za uporabo mobilnih kot fiksnih storitev. To so pokazali rezultati spomladanske raziskave družbe Valicon, ki je merila zadovoljstvo uporabnikov telekomunikacijskih storitev.

članki

Raziskava Nokie o hitro rastočih mobilnih tržiščih


22.06.2005
Objavil: Thomas Bergant

Dežele Latinske Amerike, Azije, Afrike, Srednjega Vzhoda in centralne ter vzhodne Evrope so najhitreje rastoča tržišča mobilne industrije. Nova raziskava o navadah uporabnikom mobilne telefonije na teh tržiščih, ki jo je naročila Nokia, je dokazala, da so blagovna znamka, kakovost mobilnika in ponudba omrežnih storitev ključnega pomena na teh tržiščih, kljub temu da proizvajalci in ponudniki pričakujejo, da bo najbolj zaželena ravno nizka cena.

Raziskava je razkrila, da po prvem soočenju z mobilno telefonijo uporabniki postajajo bolj in bolj zahtevni in nemudoma zahtevajo bolj napredne mobilne telefone in mobilne storitve. Cena in stroški uporabe mobilnega telefona so pomembni, vendar enakovredni faktorjem, kot so dostop do omrežja, blagovna znamka mobilnega telefona, njegova oblika in kvaliteta. Vse to ključno vpliva na hitro rast števila uporabnikov na rastočih tržiščih, zato naj bi po predvidevanjih Nokie do leta 2010 globalno število uporabnikov naraslo na tri milijarde.

V raziskavi je sodelovalo več kot 8.000 uporabnikov in neuporabnikov mobilne telefonije v Ukrajini, Rusiji, Indiji, Indoneziji in v Argentini. Raziskavo je naredilo neodvisno podjetje Synovate, potekala pa je med septembrom in novembrom 2004.

Po rezultatih raziskave je na rastočih tržiščih kar okoli 86 odstotkov vprašanih zadovoljnih s ponudbo mobilnih storitev, ki jih ponujajo operaterji. Na tržiščih Indije in Indonezije je raven zadovoljstva še višja, saj so rezultati segali kar do 91 odstotkov. Ključna faktorja pri izbiri določenega operaterja sta ponudba ugodnih cenovnih storitev in dobra pokritost z mobilnim signalom. Na vprašanje, zakaj so izbrali določenega mobilnega operaterja, je 48 odstotkov vprašanih odgovorilo z dobro pokritostjo mobilnega omrežja, za 41 odstotkov pa so ključne nizke cene. Za zamenjavo operaterja se je 44 odstotkov vprašanih odločilo zaradi nižjih cen, 32 odstotkov pa zaradi slabe pokritosti.

Pri izbiri mobilnih telefonov je najpomembnejši faktor blagovna znamka telefona. V poprečju je 46 odstotkov vprašanih je odgovorilo, da je bila njihova izbira spontana, med mladimi (16-24 let) je bil ta odstotek celo višji (52 odstotkov). Imenu blagovne znamke sledita kvaliteta in vzdržljivost, šele na to cena in oblika telefona. Na vprašanje, zakaj nimajo mobilnega telefona, je 49 odstotkov neuporabnikov odgovorilo, da si mobilne telefonije ne morejo privoščiti, 30 odstotkov pa mobilne telefonije do sedaj ni potrebovalo.

Glasovne komunikacije zajemajo najpomembnejši del ponujenih storitev, vprašani pa so zatrdili, da bodo v prihodnosti tovrstno komunikacijo uporabljali v še večji meri. Za uporabo podatkovnih storitev je eden od petih vprašanih uporabnikov zatrdil, da jih je uporabil v prejšnjem mesecu. Velike razlike na tem področju so glede na posamezno tržišče - Rusi se največ poslužujejo vremenske napovedi, Indijcem je najpomembnejši šport, saj kar 82 odstotkov uporabnikov redno pregleduje športne rezultate, Indonezijci so navdušeni nad mobilno zabavo (63 odstotkov), Argentinci pa posegajo predvsem po novicah (58 odstotkov).

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki