marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR na mobilnikih Magic6 Pro in Magic V2 s programom za razvijalce Android 15 Beta
20.05.2024

HONOR je objavil, da je Android 15 Beta 1 na voljo razvijalcem naprav HONOR. Mobilnika HONOR Magic6 Pro in HONOR Magic V2 sta prvi napravi, ki bosta prejeli to posodobitev. Ta program razvijalcem HONOR ponuja zgodnji dostop do najnovejših posodobitev sistema Android, s čimer lahko preizkušajo nove funkcije in izboljšajo združljivost svojih aplikacij na vodilnih pametnih telefonih HONOR.

slikaiPhone 16 Pro naj bi imel za 20 % svetlejši zaslon
17.05.2024

Po novih govoricah iz Kitajske, ki jih je na Weibo objavil uporabnik Instant Digital, bo imel iPhone 16 Pro, ki bo prišel konec letošnjega leta, za 20 odstotkov svetlejši zaslon kot njegov predhodnik.

slikaHONOR zasedel prvo mesto na kitajskem trgu pametnih telefonov
15.05.2024

HONOR je konec prvega četrtletja proslavil z odličnimi rezultati. Po podatkih Mednarodne podatkovne korporacije IDC (International Data Corporation, IDC) so v prvem četrtletju 2024 na Kitajskem zasedli prvo mesto na trgu pametnih telefonov.

slikaNajbolj zadovoljni so uporabniki Telekoma Slovenije
13.05.2024

Uporabniki Telekoma Slovenije trdijo, da so najbolj zadovoljni uporabniki telekomunikacijskih storitev na slovenskem trgu, kar velja tako za uporabo mobilnih kot fiksnih storitev. To so pokazali rezultati spomladanske raziskave družbe Valicon, ki je merila zadovoljstvo uporabnikov telekomunikacijskih storitev.

članki

Nokia Messaging v Sloveniji na voljo s prvim marcem


25.02.2010
Objavil: Dare Gliha

Nokia je najavila, da bo ena od teh mobilnih rešitev – Nokia Messaging – v Sloveniji na voljo od prvega marca 2010 dalje, in sicer v sodelovanju z Mobitelom. Pogodbo z Nokio sta podpisala tudi Si.mobil in Debitel, ki bosta svojim uporabnikom storitev Nokia Messaging ponudila v kratkem.

“Nokijine storitve aktivno uporablja več kot 65 milijonov ljudi – prenašajo aplikacije, posodabljajo programsko opremo, poslušajo glasbo, uporabljajo naše zemljevide in pošiljajo svojo prvo elektronsko pošto. Pri Nokii si prizadevamo ustvarjati rešitve, ki so dostopne množicam in ne le nekaj srečnežem. Tako smo pri Nokii konec januarja ponudili brezplačno navigacijo za hojo in vožnjo na naših pametnih telefonih, s čimer se je velikost trga mobilne navigacije podvojila. Prejšnji teden so naši novi Ovi Zemljevidi presegli mejo treh milijonov prenosov. In zelo smo veseli, da lahko predstavimo še eno cenovno dostopno storitev, ki bo izboljšala izkušnje slovenskih uporabnikov mobilnega sporočanja,” je dejal Greig Williams, generalni direktor Nokie Alps & South East Europe.

Med tistimi, ki že imajo enega ali več e-poštnih računov, je povpraševanje po mobilni različici izjemno. Uporabniki Nokijinih telefonov z operacijskim sistemom Symbian S 60 lahko dostop do elektronske pošte in neposrednega sporočanja preprosto nastavijo na sami mobilni napravi.

“Vse, kar morate vedeti, je vaš e-poštni naslov (ali ID portala) in geslo. Telefon nato sam nastavi vse drugo, tako da je začetek pošiljanja in prejemanja elektronske pošte res preprost. Storitev potisne e-pošte Nokia Messaging vam omogoča tudi dostopanje do desetih osebnih e-poštnih računov z ene dostopne točke na napravi. Naj bo to Yahoo! Mail, Hotmail, Gmail, slovenski Planet ali pa vaš domači internetni ponudnik – in Nokia Messaging jih podpira na tisoče, pri vseh lahko e-poštni račun enostavno nastavite na Nokijini napravi,” je dejal Karl Pletschko, direktor storitev za jadransko regijo pri Nokiji.

Ovi Pošta
75 odstotkov svetovne populacije še nima e-poštnega računa. Nokijin odgovor na ta izziv se imenuje Ovi Pošta. V nasprotju z drugimi storitvami elektronske pošte, ki so trenutno na voljo, je Ovi Pošta zasnovana tako, da jo lahko uporabnik nastavi neposredno na Nokijini napravi in mu za to ni treba uporabiti računalnika. Ovi Pošta je prilagojena tudi Nokijinim najbolj preprostim napravam, ki so nadvse priljubljene zlasti na trgih v razvoju.

Raziskava o odzivanju na elektronsko pošto
Ena od Nokijinih raziskav je pokazala, da se uporabniki najhitreje odzivajo na zasebno elektronsko pošto. Skoraj polovica anketirancev je dejala, da se najhitreje odzovejo svojemu partnerju (49 %), ki je tako pred šefom, sodelavci in celo strankami. Za podrobno sistematično prebiranje prejete službene elektronske pošte si čas vzame 47 % uporabnikov, kar tri četrtine ljudi pa za odgovarjanje na elektronsko pošto porabi do eno uro svojega delovnega dne. Toda če želijo na prejeto elektronsko pošto odgovoriti hitro, se pogosto zatekajo k bolj tradicionalnim načinom komunikacije, kot je na primer telefonski klic.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki