marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR na mobilnikih Magic6 Pro in Magic V2 s programom za razvijalce Android 15 Beta
20.05.2024

HONOR je objavil, da je Android 15 Beta 1 na voljo razvijalcem naprav HONOR. Mobilnika HONOR Magic6 Pro in HONOR Magic V2 sta prvi napravi, ki bosta prejeli to posodobitev. Ta program razvijalcem HONOR ponuja zgodnji dostop do najnovejših posodobitev sistema Android, s čimer lahko preizkušajo nove funkcije in izboljšajo združljivost svojih aplikacij na vodilnih pametnih telefonih HONOR.

slikaiPhone 16 Pro naj bi imel za 20 % svetlejši zaslon
17.05.2024

Po novih govoricah iz Kitajske, ki jih je na Weibo objavil uporabnik Instant Digital, bo imel iPhone 16 Pro, ki bo prišel konec letošnjega leta, za 20 odstotkov svetlejši zaslon kot njegov predhodnik.

slikaHONOR zasedel prvo mesto na kitajskem trgu pametnih telefonov
15.05.2024

HONOR je konec prvega četrtletja proslavil z odličnimi rezultati. Po podatkih Mednarodne podatkovne korporacije IDC (International Data Corporation, IDC) so v prvem četrtletju 2024 na Kitajskem zasedli prvo mesto na trgu pametnih telefonov.

slikaNajbolj zadovoljni so uporabniki Telekoma Slovenije
13.05.2024

Uporabniki Telekoma Slovenije trdijo, da so najbolj zadovoljni uporabniki telekomunikacijskih storitev na slovenskem trgu, kar velja tako za uporabo mobilnih kot fiksnih storitev. To so pokazali rezultati spomladanske raziskave družbe Valicon, ki je merila zadovoljstvo uporabnikov telekomunikacijskih storitev.

članki

Nokie še krepi svoj položaj na področju zemljevidov


01.10.2012
Objavil: Dare Gliha

Iz Nokie so sporočili, da njen oddelek za lokacijske storitve in prodajo razširja sodelovanje s šestimi velikimi avtomobilskimi proizvajalci in tako utrjuje svoj vodilni položaj na področju vozil.

Rešitve Nokie poganjajo štiri izmed petih integriranih vgrajenih navigacijskih sistemov. Nokia je edino podjetje v avtomobilski industriji, ki zagotavlja celovito ponudbo zemljevidov in navigacijskih rešitev, vse od vsebine za zemljevide do lokacijskih platform in aplikacij z zemljevidi.

Oddelek Nokie za lokacijske storitve in prodajo se lahko že dolgo pohvali z znanjem in strokovnostjo na področju lokacijskih vsebin. To je prepoznalo tudi veliko podjetij, ki so zemljevide NAVTEQ® izbrala za svojo naslednjo generacijo infozabavnega sistema.

»Verjamemo, da oddelek Nokie za lokacijske storitve in prodajo na trgu zavzema položaj, ki mu omogoča, da lahko zagotovi najboljšo uporabniško izkušnjo, ki jo lahko avtomobilski proizvajalci in drugi partnerji nato ponudijo svojim strankam. Novosti, ki jih napovedujemo ta teden, poudarjajo naše prepričanje,« je povedal Bruno Bourguet, novi podpredsednik za prodajo in poslovni razvoj na oddelku Nokie za lokacijske storitve in prodajo.

Zahvaljujoč dediščini zemljevidov NAVTEQ® v lokacijskih vsebinah in pionirskem delu Nokie na področju mobilne navigacije je lahko oddelek Nokie za lokacijske storitve in prodajo razvil razpon produktov, narejenih posebej za potrebe partnerjev v avtomobilski industriji.

“Današnji vozniki od navigacijskega sistema ne pričakujejo samo, da bodo dobili najboljšo pot od točke A do točke B. Želijo prejemati tudi ažurne prometne informacije, opozorila o zanimivih mestih v bližini in podatke, ki vožnjo iz nujnosti spremenijo v prijetno opravilo. Naj gre za vožnjo na delo ali dolgo potovanje, v skladu z našo vizijo povezanega avtomobila uporabnikom prinašamo velik razpon možnosti, vse od navigacije do varnosti in zabave,” je dejal Bourguet. »Koncept povezanega avtomobila, ki avto spreminja v poveljniško središče, si želi v prakso pretvoriti veliko podjetji v tej industriji. Naša filozofija je, da kar koli naredimo na področju lokacijskih storitev – naj bo to z lastnimi aplikacijami ali z omogočanjem partnerjem, da ustvarijo izkušnjo z uporabo naših vsebin in storitev – želimo vedno razveseliti ljudi, ki bodo na koncu uporabljali naš produkt. Področja, kot so promet, parkiranje, iskanje in zemljevidi so še posebej težko rešljiva, toda ključna v zagotavljanju pričakovane uporabniške izkušnje.«

Glavne novosti oddelka Nokie za lokacijske storitve in prodajo:
• BMW: oddelek Nokie za lokacijske storitve in prodajo zagotavlja zemljevide NAVTEQ in vsebino za novo generacijo navigacijskih sistemov.
• Mercedes: navigacija novega Mercedesa serije A vsebuje podatke iz zemljevidov NAVTEQ.
• Volkswagen: skupina Volkswagen je izbrala podatke zemljevidov NAVTEQ kot osnovo za svoj infozabavni sistem.
• Hyundai: strategija Hyundaijeve infozabave vključuje zemljevide NAVTEQ.
• Pioneer: Pioneer je izbral zemljevide NAVTEQ, ki bodo poganjali sisteme, namenjene naknadni vgradnji.
Garmin: Garmin je izbral vsebine Nokie o tranzitnem prometu in peš poteh za svoje vodenje po urbanih okoljih

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki