marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR na mobilnikih Magic6 Pro in Magic V2 s programom za razvijalce Android 15 Beta
20.05.2024

HONOR je objavil, da je Android 15 Beta 1 na voljo razvijalcem naprav HONOR. Mobilnika HONOR Magic6 Pro in HONOR Magic V2 sta prvi napravi, ki bosta prejeli to posodobitev. Ta program razvijalcem HONOR ponuja zgodnji dostop do najnovejših posodobitev sistema Android, s čimer lahko preizkušajo nove funkcije in izboljšajo združljivost svojih aplikacij na vodilnih pametnih telefonih HONOR.

slikaiPhone 16 Pro naj bi imel za 20 % svetlejši zaslon
17.05.2024

Po novih govoricah iz Kitajske, ki jih je na Weibo objavil uporabnik Instant Digital, bo imel iPhone 16 Pro, ki bo prišel konec letošnjega leta, za 20 odstotkov svetlejši zaslon kot njegov predhodnik.

slikaHONOR zasedel prvo mesto na kitajskem trgu pametnih telefonov
15.05.2024

HONOR je konec prvega četrtletja proslavil z odličnimi rezultati. Po podatkih Mednarodne podatkovne korporacije IDC (International Data Corporation, IDC) so v prvem četrtletju 2024 na Kitajskem zasedli prvo mesto na trgu pametnih telefonov.

slikaNajbolj zadovoljni so uporabniki Telekoma Slovenije
13.05.2024

Uporabniki Telekoma Slovenije trdijo, da so najbolj zadovoljni uporabniki telekomunikacijskih storitev na slovenskem trgu, kar velja tako za uporabo mobilnih kot fiksnih storitev. To so pokazali rezultati spomladanske raziskave družbe Valicon, ki je merila zadovoljstvo uporabnikov telekomunikacijskih storitev.

članki

Osebni podatki kot novo plačilno sredstvo?


06.10.2017
Objavil: Dare Gliha

Trgovina 'Data Dollar Store', ki jo je ustvarilo podjetje za kibernetsko varnost Kaspersky Lab, je izzvala veliko presenečenost med ljudmi v osrčju londonskega tehnološkega središča na ulici Old Street. Kupci so od zgodnjih jutranjih ur čakali na nakup ekskluzivnih izdelkov v trgovini, niso pa vedeli, da jih čaka neobičajen način plačila za izbrana umetniška dela.

Kljub začetni presenečenosti so kupci izkazali pripravljenost na sodelovanje. Pri nakupu izbranih izdelkov so se namesto denarja morali odreči priljubljeni osebni fotografiji ali video posnetku. Ta način plačila je napovedoval vzpon nove valute – podatkovnega dolarja. Kaspersky Lab si z odprtjem te trgovine prizadeva okrepiti ozaveščenost o dejanski vrednosti podatkov in ob tem poziva druge ponudnike, da se pridružijo pobudi z uporabo simbola podatkovnega dolarja.

Količina osebnih podatkov hitro narašča, potrošniki pa se ne zavedajo, da morda sedijo na rudniku zlata v dragoceni valuti. Ta ima vrednost ne glede na geografsko lokacijo, prav tako nanjo ne vplivajo menjalni tečaji. Pomanjkanje zavedanja o dejanski vrednosti podatkov je velika ovira pri osveščanju ljudi o pomenu varovanja zasebnih informacij, pravijo v družbi Kaspersky Lab. Upajo, da bo podatkovni dolar okrepil ozaveščenost in tako prispeval k varnejši spletni izkušnji uporabnikov.

»Podatkovni dolar vidimo predvsem kot sredstvo za krepitev ozaveščenosti o vrednosti podatkov,« pravi David Emm, glavni varnostni raziskovalec v družbi Kaspersky Lab, in dodaja: »Na primer, določena spletna stran ponuja brezplačne storitve, v zameno pa ponudnik s podatki svojih uporabnikov ustvarja prihodke. Tovrstni ponudniki bi morali uporabiti simbol podatkovnega dolarja in tako pokazati, da se je v tem procesu dejansko izvedla nekakšna oblika menjave.«

Kaspersky Lab je z dvodnevno »pop-up« trgovino v Londonu prikazal, kako bi se podatki lahko obnesli v vlogi valute. Trgovina je kupce privlačila z ekskluzivnimi grafikami in umetniškimi deli, ki jih je ustvaril ugleden ulični umetnik Ben Eine. Dogajanje se je najprej zdelo kot običajna nakupovalna izkušnja – brskanje med izdelki, izbira najljubših in pot do blagajne. A ko so kupce prosili za plačilo, tega niso mogli izvesti s pomočjo svojih denarnic. Namesto denarja so morali v menjavo ponuditi podatkovne dolarje, novo valuto, ki jo je ustvaril Kaspersky Lab in sestoji iz zasebnih podatkov kupcev, shranjenih na njihovih pametnih telefonih, kot so denimo fotografije, video posnetki ali besedilo.

David Emm je dodal: »Lahko je pozabiti na velike količine podatkov, ki jih delimo na dnevni ravni. Občutek izgube ob odvzemu podatkov proti naši volji pa postane veliko bolj resničen, ko nekdo fizično odvzame naš telefon in se odloči, s katerimi podatki si bo postregel. Zanimiv vpogled v to doživljanje je ponudila trgovina Data Dollar Store. Medtem ko je 29 % ljudi po svetu že bilo žrtev kibernetskega napada, 39 % uporabnikov svojih naprav sploh ne zaščiti pred napadi, kažejo podatki naše globalne raziskave. Kupci bi morali ceniti svoje podatke tako kot denar v svojih denarnicah in torbicah. Če imajo podatki vrednost, se lahko uporabijo kot način menjave ali za plačilo pri nakupu. Ključna je ustrezna zaščita, ki preprečuje tudi občutek neugodja zaradi kraje ali zlorabe podatkov.«

Kaspersky Lab je ustvaril video, ki strnjeno prikazuje uspeh podatkovnega dolarja in odziv kupcev ob novi nakupovalni izkušnji ter pripravljenost na uporabo nove valute med uporabniki:

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki