marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR na mobilnikih Magic6 Pro in Magic V2 s programom za razvijalce Android 15 Beta
20.05.2024

HONOR je objavil, da je Android 15 Beta 1 na voljo razvijalcem naprav HONOR. Mobilnika HONOR Magic6 Pro in HONOR Magic V2 sta prvi napravi, ki bosta prejeli to posodobitev. Ta program razvijalcem HONOR ponuja zgodnji dostop do najnovejših posodobitev sistema Android, s čimer lahko preizkušajo nove funkcije in izboljšajo združljivost svojih aplikacij na vodilnih pametnih telefonih HONOR.

slikaiPhone 16 Pro naj bi imel za 20 % svetlejši zaslon
17.05.2024

Po novih govoricah iz Kitajske, ki jih je na Weibo objavil uporabnik Instant Digital, bo imel iPhone 16 Pro, ki bo prišel konec letošnjega leta, za 20 odstotkov svetlejši zaslon kot njegov predhodnik.

slikaHONOR zasedel prvo mesto na kitajskem trgu pametnih telefonov
15.05.2024

HONOR je konec prvega četrtletja proslavil z odličnimi rezultati. Po podatkih Mednarodne podatkovne korporacije IDC (International Data Corporation, IDC) so v prvem četrtletju 2024 na Kitajskem zasedli prvo mesto na trgu pametnih telefonov.

slikaNajbolj zadovoljni so uporabniki Telekoma Slovenije
13.05.2024

Uporabniki Telekoma Slovenije trdijo, da so najbolj zadovoljni uporabniki telekomunikacijskih storitev na slovenskem trgu, kar velja tako za uporabo mobilnih kot fiksnih storitev. To so pokazali rezultati spomladanske raziskave družbe Valicon, ki je merila zadovoljstvo uporabnikov telekomunikacijskih storitev.

članki

Poslovanje na daljavo je pospešilo uvajanje video identifikacije in digitalnega podpisa


16.04.2020
Objavil: Dare Gliha

Po uveljavitvi ukrepov za preprečevanje širjenja koronavirusa se je poslovanje podjetij večinoma preselilo v digitalno okolje. Poleg potreb po večjih kapacitetah in nadgradnji obstoječih IKT-rešitev pa se je v obdobju, ko tudi večina poslovanja s strankami poteka na daljavo, pri Telekomu Slovenije izrazito povečalo povpraševanje po storitvi videoidentifikacije in digitalnega podpisa.

Videoidentifikacija je storitev Telekoma Slovenije, ki omogoča identifikacijo strank na daljavo in sklepanje poslovnih transakcij z njimi, na primer pri podpisu pogodbe in finančnih transakcijah. Stranka namreč s storitvijo Videoidentifikacije pridobi e-identiteto, s katero lahko varno dostopa do različnih storitev ter digitalno upravlja transakcije s podjetjem, ki to možnost omogoča. Poslovanje na daljavo z identifikacijo prek storitve Videoidentifikacija Telekom Slovenije uporablja pri poslovanju z uporabniki pametne denarnice VALÚ, storitev pa uporabljajo tudi nekatere zavarovalnice in borzno posredniške družbe.

»Identifikacija kupcev je v poslovnem okolju osnova za izvedbo storitev v številnih industrijah. Izvedbo procesov, ki zahtevajo fizično prisotnost kupca pri, na primer, upravljanju bančnih oz. zavarovalniških storitev, sklepanju naročniških razmerij ali oddaji vloge za spremembo naslova prebivališča pa lahko danes učinkovito nadomestimo z digitalnimi kanali, prek katerih prožimo in izvajamo poslovne procese. V Telekomu Slovenije videoidentifikacijo izvajamo skladno z vsemi predpisi v posebej zasnovanem klicnem centru. Po uspešno opravljenem postopku je posamezniku dodeljena e-identiteta, ki je varno shranjena v oblaku in, kakor to določa zakonodaja, dosegljiva zgolj njenemu lastniku. S pridobljeno e-identiteto lahko posamezniki z vnaprej predpisano tehnologijo upravljajo poslovne transakcije in ostale storitve na daljavo,« ob tem poudarja Primož Kučič, direktor Poslovnega trga v Telekomu Slovenije.

Storitev Videoidentifikacije je enostavna rešitev, s katero se lahko posamezniki hitro in udobno identificirajo pri podjetju, s katerim želijo poslovati digitalno. Primerna je za vsakogar, ki ima računalnik, tablico ali pametni mobitel z internetnim dostopom, identifikacija pa poteka prek video povezave. Posameznik, ki želi opraviti identifikacijo prek storitve Videoidentifikacije, svoje podatke najprej vnese v spletni obrazec na strani ponudnika storitev, ali pa podatke pripravi ponudnik storitve. Nato uporabnik prejme sporočilo s povezavo do aplikacije, prek katere vzpostavi video povezavo s svetovalcem, ki ga vodi skozi postopek. V postopku video identifikacije se preveri osebni dokument in ujemanje s posredovanimi podatki, s čimer se potrdi istovetnost.

Ko je identiteta potrjena, si uporabnik ustvari e-identiteto, kar pomeni, da so podatki, pridobljeni prek storitve Videoidentifikacije, podlaga za opravljanje storitev na daljavo, s čimer dodatno izkazovanje identitete ni več potrebno. E-identiteta tako postane osebna izkaznica posameznika v digitalnem svetu, s katero lahko uporablja storitve pri podjetju, ki to svojim strankam omogoča, z digitalnim podpisom pogodb, obrazcev in drugih dokumentov.

Sam postopek video identifikacije traja približno 5 minut.

Telekom Slovenije je storitev Videoidentifikacije razvil v sodelovanju z družbama SETCCE in CDE.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki