marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR na mobilnikih Magic6 Pro in Magic V2 s programom za razvijalce Android 15 Beta
20.05.2024

HONOR je objavil, da je Android 15 Beta 1 na voljo razvijalcem naprav HONOR. Mobilnika HONOR Magic6 Pro in HONOR Magic V2 sta prvi napravi, ki bosta prejeli to posodobitev. Ta program razvijalcem HONOR ponuja zgodnji dostop do najnovejših posodobitev sistema Android, s čimer lahko preizkušajo nove funkcije in izboljšajo združljivost svojih aplikacij na vodilnih pametnih telefonih HONOR.

slikaiPhone 16 Pro naj bi imel za 20 % svetlejši zaslon
17.05.2024

Po novih govoricah iz Kitajske, ki jih je na Weibo objavil uporabnik Instant Digital, bo imel iPhone 16 Pro, ki bo prišel konec letošnjega leta, za 20 odstotkov svetlejši zaslon kot njegov predhodnik.

slikaHONOR zasedel prvo mesto na kitajskem trgu pametnih telefonov
15.05.2024

HONOR je konec prvega četrtletja proslavil z odličnimi rezultati. Po podatkih Mednarodne podatkovne korporacije IDC (International Data Corporation, IDC) so v prvem četrtletju 2024 na Kitajskem zasedli prvo mesto na trgu pametnih telefonov.

slikaNajbolj zadovoljni so uporabniki Telekoma Slovenije
13.05.2024

Uporabniki Telekoma Slovenije trdijo, da so najbolj zadovoljni uporabniki telekomunikacijskih storitev na slovenskem trgu, kar velja tako za uporabo mobilnih kot fiksnih storitev. To so pokazali rezultati spomladanske raziskave družbe Valicon, ki je merila zadovoljstvo uporabnikov telekomunikacijskih storitev.

članki

Samsung v Ljubljani odprl prvi sodobni in vsestranski center za uporabnike


24.11.2017
Objavil: Dare Gliha

Samsung Electronics in RAM2 sta na Bratislavski cesti 7 v Ljubljani odprla prvi sodobni in vsestranski Samsung center za uporabnike. Samsung center za uporabnike, ki je eden redkih tovrstnih centrov v Sloveniji, bo uporabnikom nudil celovite prodajne in poprodajne storitve ter svetovanje, saj združuje sodobnost, inovativnost in edinstvenost.

Poleg tega pa bo center zagotavljal, da bodo uporabniki imeli možnost popravila pametnega telefona v eni uri.

»Večletne izkušnje so pokazale, da je večji delež prijavljenih okvar na pametnih telefonih povezanih s težavami programske opreme, ki se lahko odpravijo tudi v manj kot eni uri. Zato sem prepričan, da bomo v sodelovanju z RAM2, našim uporabnikom zagotovili popolnoma nov nivo storitev in uporabniške podpore,« je dejal Min Ho Bae, vodja servisa regionalnega predstavništva Samsung Electronics.

Samsung je, v pogovorih z uporabniki, prepoznal potrebo po tovrstnem centru za uporabnike, v katerem bodo vsi lahko na enem mestu imeli možnost pobliže spoznati in preizkusiti najnovejše Samsung naprave. Poleg Samsung pametnih telefonov in tabličnih računalnikov bodo v centru na voljo tudi najnovejši Samsung televizorji, naprave za digitalno oglaševanje, dodatki za Samsung pametne telefone in Samsung nosljive naprave (Gear VR očala, pametne ure, športne zapestnice in drugo).

»Kot dolgoletni partner podjetja Samsung smo ponosni na otvoritev novega centra za prodajno in poprodajno podporo za uporabnike Samsung pametnih telefonov. Novi Samsung center nam bo omogočal, da strankam nudimo prijaznejšo storitev in pripomoremo k njihovi boljši uporabniški izkušnji - kar je že od vsega začetka naše glavno poslanstvo,« je dejal Rok Žnidar, direktor RAM2 d.o.o.

Samsung Electronics in RAM2 bosta za vse uporabnike, ki si bodo želeli izvedeti še več, organizirala krajše tečaje in delavnice, na katerih bodo uporabniki lahko dobili še več informacij o posameznih Samsung napravah.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki