marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR na mobilnikih Magic6 Pro in Magic V2 s programom za razvijalce Android 15 Beta
20.05.2024

HONOR je objavil, da je Android 15 Beta 1 na voljo razvijalcem naprav HONOR. Mobilnika HONOR Magic6 Pro in HONOR Magic V2 sta prvi napravi, ki bosta prejeli to posodobitev. Ta program razvijalcem HONOR ponuja zgodnji dostop do najnovejših posodobitev sistema Android, s čimer lahko preizkušajo nove funkcije in izboljšajo združljivost svojih aplikacij na vodilnih pametnih telefonih HONOR.

slikaiPhone 16 Pro naj bi imel za 20 % svetlejši zaslon
17.05.2024

Po novih govoricah iz Kitajske, ki jih je na Weibo objavil uporabnik Instant Digital, bo imel iPhone 16 Pro, ki bo prišel konec letošnjega leta, za 20 odstotkov svetlejši zaslon kot njegov predhodnik.

slikaHONOR zasedel prvo mesto na kitajskem trgu pametnih telefonov
15.05.2024

HONOR je konec prvega četrtletja proslavil z odličnimi rezultati. Po podatkih Mednarodne podatkovne korporacije IDC (International Data Corporation, IDC) so v prvem četrtletju 2024 na Kitajskem zasedli prvo mesto na trgu pametnih telefonov.

slikaNajbolj zadovoljni so uporabniki Telekoma Slovenije
13.05.2024

Uporabniki Telekoma Slovenije trdijo, da so najbolj zadovoljni uporabniki telekomunikacijskih storitev na slovenskem trgu, kar velja tako za uporabo mobilnih kot fiksnih storitev. To so pokazali rezultati spomladanske raziskave družbe Valicon, ki je merila zadovoljstvo uporabnikov telekomunikacijskih storitev.

članki

V letu razglašene pandemije so Slovenci med operaterji najbolj zaupali Telekomu Slovenije


07.06.2021
Objavil: Thomas Bergant

V letu 2020, ki ga je zaznamovala pandemija Covid-19, so Slovenke in Slovenci med telekomunikacijskimi operaterji najbolj zaupali Telekomu Slovenije, je pokazala neodvisna raziskava Trusted Brand. V raziskavi, ki jo izvaja Inštitut za raziskovanje trga in medijev, Mediana, so anketiranci Telekom Slovenije kot najbolj zaupanja vredno blagovno znamko navedli tako v kategoriji mobilnih kot internetnih storitev.

Zaposlenim v Telekomu Slovenije takšno priznanje v letu izjemnih okoliščin, v katerih smo se skupaj znašli, ogromno pomeni. Pomeni namreč, da je bil med uporabniki prepoznan njihov trud, da so kljub težkim okoliščinam naredili vse, kar je bilo v njihovi moči, da so 24 ur na dan in vse dni v tednu zagotavljali nemotene, hitre in varne komunikacijske storitve ter tehnično podporo. V negotovih situacijah se potrebe po komunikaciji nekajkrat povečajo, s tem pa se povečajo tudi obremenitve omrežja in prometni tokovi, zato je še toliko bolj pomembno, da je vsem zagotovljena možnost komunikacije z bližnjimi.

Poleg zagotavljanja zanesljivih mobilnih in fiksnih komunikacij se je Telekom Slovenije ob razglašeni pandemiji kot odgovoren člen družbe odzval izredno srčno ter priskočil na pomoč tistim, ki so pomoč najbolj potrebovali. Tako je:
• uporabnikom podaril mobilni prenos podatkov in jim povečal internetne hitrosti v optičnem omrežju,
• TV-programske sheme brezplačno nadgradil z otroškimi, dokumentarnimi, poljudnoznanstvenimi, filmskimi in športnimi vsebinami, za otroke pa dodatno v NEO Otroški park dodal tudi pet lutkovnih predstav Lutkovnega gledališča Ljubljana,
• oskrbovancem domov za starejše omogočil brezplačno klicno in video komunikacijo, s čimer jim je ob zaprtju domov omogočil stik z bližnjimi,
• mladostnikom iz socialno ogroženih okolij doniral mobilne modeme in prenos podatkov za šolanje na daljavo,
• UKC Ljubljana in UKC Maribor doniral sredstva za nakup nujno potrebne medicinske opreme za zdravljenje bolnikov s koronavirusom,
• Bolnišnici za ženske bolezni in porodništvo Postojna doniral sredstva za novo porodno posteljo, namenjeno porodnicam, okuženim s Covid-19,
• doniral sredstva štirim humanitarnim organizacijam (združenje Slovenska filantropija, društvo Humanitarček, zavod za medgeneracijsko solidarnost Sopotniki in zavod Zlata mreža), ki lajšajo osamljenost in nudijo pomoč starejšim, ki živijo sami,
• za spremljanje bolnikov s COVID-19 na daljavo nadgradili rešitev telemedicine in razvil rešitev centralnega spremljanja vitalnih funkcij pacientov s težjim potekom bolezni v realnem času,
• mnogim podjetjem zagotovil dodatne kapacitete in jim nadgradil obstoječe IKT-rešitve
ter sodeloval še v številnih večjih in manjših iniciativah.

In nenazadnje, v letu, ko so bile komunikacije še pomembnejše kot sicer, je Telekom Slovenije kot edini slovenski operater naredil naslednji razvojni korak in svoje omrežje nadgradil s peto generacijo mobilne tehnologije (5G), ki prinaša še boljšo zanesljivost, še večjo varnost in še višje hitrosti. Z omrežjem 5G je pokril že več kot 32 % prebivalcev, ob tem pa je po vsej Sloveniji brez prestanka gradil tudi dostopovno optično omrežje, na katerega se lahko priklopi že skoraj 400.000 slovenskih gospodinjstev. 5G je od 1. junija letos dalje uporabnikom na voljo brezplačno. Vse to predstavlja temelje za zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje tudi v prihodnje.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki