marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR na mobilnikih Magic6 Pro in Magic V2 s programom za razvijalce Android 15 Beta
20.05.2024

HONOR je objavil, da je Android 15 Beta 1 na voljo razvijalcem naprav HONOR. Mobilnika HONOR Magic6 Pro in HONOR Magic V2 sta prvi napravi, ki bosta prejeli to posodobitev. Ta program razvijalcem HONOR ponuja zgodnji dostop do najnovejših posodobitev sistema Android, s čimer lahko preizkušajo nove funkcije in izboljšajo združljivost svojih aplikacij na vodilnih pametnih telefonih HONOR.

slikaiPhone 16 Pro naj bi imel za 20 % svetlejši zaslon
17.05.2024

Po novih govoricah iz Kitajske, ki jih je na Weibo objavil uporabnik Instant Digital, bo imel iPhone 16 Pro, ki bo prišel konec letošnjega leta, za 20 odstotkov svetlejši zaslon kot njegov predhodnik.

slikaHONOR zasedel prvo mesto na kitajskem trgu pametnih telefonov
15.05.2024

HONOR je konec prvega četrtletja proslavil z odličnimi rezultati. Po podatkih Mednarodne podatkovne korporacije IDC (International Data Corporation, IDC) so v prvem četrtletju 2024 na Kitajskem zasedli prvo mesto na trgu pametnih telefonov.

slikaNajbolj zadovoljni so uporabniki Telekoma Slovenije
13.05.2024

Uporabniki Telekoma Slovenije trdijo, da so najbolj zadovoljni uporabniki telekomunikacijskih storitev na slovenskem trgu, kar velja tako za uporabo mobilnih kot fiksnih storitev. To so pokazali rezultati spomladanske raziskave družbe Valicon, ki je merila zadovoljstvo uporabnikov telekomunikacijskih storitev.

članki

Vsako tretje podjetje s spletnimi storitvami za končne uporabnike se sooča z DDoS napadi


06.07.2015
Objavil: Dare Gliha

Raziskava, ki sta jo izvedla B2B International in Kaspersky Lab, je pokazala, da je bilo 38 odstotkov podjetij po vsem svetu, ki zagotavljajo spletne storitve, kot je na primer spletno nakupovanje, ali delujejo kot spletni mediji, v zadnjih 12 mesecih žrtev napadov s porazdeljeno ohromitvijo sistema (DDoS).

V Evropi je bilo napadenih 32 odstotkov podjetij. To dokazuje, da so napadi s porazdeljeno ohromitvijo sistema na spletu pogosti poslovni dogodki in ne le osamljeni pripetljaji. Zaradi tega je pomembno zagotavljanje neprekinjenega poslovanja z izvajanjem ukrepov za zaščito pred napadi DDoS.

Cilj napadov DDoS je z ogromnim številom zahtevkov uporabnikom preprečiti dostop do spletnih virov podjetja. Izvajanje tovrstnih napadov je enostavno in poceni za skoraj vsakogar. Stroški so nizki, enostavno iskanje na spletu privede do ljudi, ki lahko te napade DDoS izvedejo, kripto valute pa omogočajo prikritje identitete vpletenih. Takšna dostopnost pomeni grožnjo vsakemu podjetju s tekmeci ali nasprotniki.

Vendar pa raziskava kaže, da so podjetja s storitvami informacijske tehnologije bolj izpostavljena tveganju za napade DDoS. Skoraj polovica (49 odstotkov) predstavnikov s področja informacijske tehnologije po vsem svetu je poročala, da so naleteli na vsaj en napad DDoS v zadnjem letu. Prav tako so izpostavljene organizacije, katerih poslovanje temelji na neprekinjenih spletnih storitvah, denimo podjetja, ki se ukvarjajo z e-poslovanjem (44 odstotkov), organizacije, ki zagotavljajo telekomunikacijske storitve (44 odstotkov), in mediji (42 odstotkov). Prav tako so pogosta tarča napadov DDoS finančne družbe, saj jih je o varnostnem pripetljaju poročalo kar 39 odstotkov.

Posledice napadov DDoS so odvisne od njihove vrste in trajanja ter tudi področja delovanja in posebnosti napadenega podjetja. Raziskava je pokazala, da 13 odstotkov napadov po vsem svetu povzroči popolno nedostopnost spletnih strani svojih tarč. Ta usoda najpogosteje doleti spletne strani medijev, saj je kar 32 odstotkov medijskih organizacij poročalo, da so bili njihovi spletni viri popolnoma onemogočeni zaradi napada DDoS. Toda četudi napadalcem ni uspelo popolnoma omejiti uporabniškega dostopa do informacijskih virov podjetja, je lahko delna nedostopnost prav tako resen problem. Na primer, 29 odstotkov anketirancev je povedalo, da so se sami ali pa so se njihovi uporabniki soočili s težavami pri izvedbi spletnih transakcij kot posledica napada DDoS. Ta problem je še posebej pereč za podjetja, ki delujejo na področju telekomunikacij (49 odstotkov) in logistike (45 odstotkov).

»Popolna nedostopnost spletne strani ali preprečevanje transakcij pomeni le vrh ledene gore. Napad DDoS ima lahko negativen vpliv na ugled ali povzroči pravne zahtevke zaradi nedobavljenih storitev. Da bi uporabnikom zagotovili nemoten dostop do njihovih spletnih storitev, morajo podjetja vnaprej razmisliti o primerni zaščiti pred napadi DDoS,« je dejal Eugene Vigovsky, vodja oddelka za varovanje pred napadi DDoS pri Kaspersky Labu.

Napredne tehnologije Kaspersky Laba za zaščito pred napadi DDoS so integrirane v varnostno rešitev Kaspersky DDoS Protection. Če poseben senzor zazna napad DDoS, se ves promet, poslan uporabniku, preusmeri na posebno napravo Kaspersky Laba, ki prečisti zahtevke s posebnimi individualnimi algoritmi. Delovanje tako imenovanih čistilnih centrov nadzorujejo strokovnjaki, ki lahko po potrebi prilagodijo algoritme tudi med samim napadom. Ta pristop prepreči preobremenitev spletnih storitev tudi med prefinjenimi ali prej neznanimi napadi.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki