01.05.2015
Objavil: Dare Gliha
Danes mineva 10 let, odkar je družba Lenovo od korporacije IBM kupila oddelek za osebne računalnike. S tem je kitajsko podjetje vstopilo na globalni trg in začelo pot izjemnih uspehov. Danes je Lenovo eno najbolj inovativnih podjetij, največji proizvajalec računalnikov ter tretji največji proizvajalec pametnih telefonov in strežnikov x86 na svetu.
Podjetje Lenovo bo svoje mejnike in obletnico proslavilo na dogodku Lenovo Tech World 28. maja v Pekingu. To bo prva globalna strateška tehnološka konferenca družbe, udeležencem pa bo predstavila svojo vizijo naprav prihodnosti, vključno s pametnimi telefoni, pametnimi povezanimi napravami ter napravami za nošenje. Na ogled bodo tudi številni konceptualni projekti oddelka za raziskave in razvoj.
“Z nakupom računalniškega oddelka družbe IBM je Lenovo praktično čez noč postal globalno podjetje, sprememba pa ni imela vpliva le na poslovanje podjetja temveč tudi širšo industrijo. Od takrat smo prehodili dolgo pot, razblinili marsikateri dvom ter postali največji proizvajalec računalnikov na svetu. Danes smo eno najbolj inovativnih tehnoloških podjetij, svoj razvoj pa usmerjamo na nova področja, kot so pametni telefoni, tablice in strežniki. Gradimo lasten ekosistem rešitev,” je povedal izvršni direktor družbe Lenovo Yang Yuanqing.
Desetletje uspehov
Pred nakupom IBMovega računalniškega leta 2005 je bil Lenovo uvrščen na 9. mesto med proizvajalci računalnikov, njegov globalni tržni delež pa je znašal le 2,3 odstotka. Podjetje je doseglo letni promet 3 milijarde ameriških dolarjev. Do leta 2015 se je Lenovu uspelo zavihteti na vrh in postati največji proizvajalec računalnikov, prihodki so zrasli za več kot 13-krat (danes 39 milijard USD), tržni delež pa dosegel 20 odstotkov.
Danes podjetje stavi na tri stebre poslovanja: računalništvo, mobilnost ter poslovne rešitve. Po tem, ko je Lenovo kupil računalniški oddelek IBMa, je opravil še osem uspešnih nakupov drugih podjetij, predvsem takšnih, ki razvijajo tehnologije prihodnosti in bodo v prihodnje skrbela za rast poslovanja.
“V desetih letih je družba Lenovo izjemno zrasla, iz kitajskega je postala pravo globalno podjetje. Desetletje uspehov so zaznamovali dobičkonosna rast, izjemna organiziranost ter moč uresničitve idej. Več desettisoč zaposlenih po svetu pa je lep obet za naslednje desetletje uspehov,” je dodal svetovalec in član uprave William O. Grabe.
Iz pretekle desetletne zgodovine podjetja Lenovo velja izpostaviti naslednje mejnike:
• prodanih 100 milijonov prenosnih računalnikov ThinkPad (2015)
• zaključen nakup podjetja Motorola Mobility ter IBMovega oddelka strežnikov x86; predstavitev prve tablice z vgrajenim projektorjem YOGA Tablet 2 Pro (2014)
• družba postane največji proizvajalec računalnikov na svetu; predstavitev družinskega (na)miznega računalnika Horizon table PC (2013)
• predstavitev prilagodljivih prenosnikov YOGA (2012)
• strateško partnerstvo z družbo EMC, nakup podjetij Stoneware ter CCE (2012)
• strateško partnerstvo z družbama NEC in Compal, nakup podjetja Medion (2011)
• tehnoloških sponzor Olimpijskih iger v Pekingu – dostavili več kot 20 tisoč računalnikov in druge opreme; predstavitev prenosnega računalnika ThinkPad X300, ki si je v številnih preizkusih prislužil oznako “najboljši prenosnik vseh časov” (2008)
• globalna predstavitev prvih Lenovo računalnikov in prenosnikov (2006)
• nakup IBMovega računalniškega oddelka, vključno z blagovno znamko ThinkPad (2005)
Družba Lenovo je vedno izdatno vlagala v raziskave in razvoj, rezultati teh vlaganj pa so nove blagovne znamke in širitev obstoječih. Tako je blagovna znamka Think prisotna v številnih kategorijah, od delovnih postaj in strežnikov do prenosnih računalnikov in tablic. V zadnjem desetletju so izdelki blagovne znamke Think prejeli več kot 2600 nagrad za oblikovanje ter tehnične dosežke.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |