marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomijevi prihodki v letu 2024 v Q3 presegli tržne ocene na 92,5 milijarde RMB
22.11.2024

Xiaomi Corporation je objavil svojo nerevidirano konsolidirano rezultate za tri mesece, ki so se končali 30. septembra 2024 (»3. četrtletje 2024« ali »obdobje«). Prihodki v tem obdobju so dosegli novo rekordno vrednost, kar je že tretje zaporedno četrtletje močne rasti. V tretjem četrtletju 2024 je prihodek dosegel 92,5 milijarde RMB, kar predstavlja 30,5-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej.

slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

članki

Spam zasipava ameriške mobilnike


06.03.2005
Objavil: Gregor Grošelj

Po nedavnih raziskavah, ki jih je objavila korporacija Wireless Services Corporation, kar 43 odstotkov vseh poslanih kratkih sporočil v ZDA predstavlja nenaročena oglasna pošta.

Omenjeni rezultati kažejo na kritično povečanje števila nezaželenih sporočil v primerjavi z lanskim letom, ko je bila količina spama med mobilniki ocenjena na 18 odstotkov.

Razlog povečanega števila mobilnega spama predstavljajo kompleksnejši prijemi spamerjev, ki so svoje znanje utrdili in prenesli s področja elektronske poste. Sprva se je zasipavanje mobilnikov z reklamnimi sporočili izvajalo preko spletnih strežnikov, vendar se spamerji danes poslužujejo naprednejših metod, ki omogočajo zasipavanje preko brezžičnih omrežij in tako prelisičijo sisteme za blokado nezaželene elektronske pošte, ki jih uporabljajo nekateri operaterji mobilnih omrežij.

Mobilni operaterji so v boju proti nezaželeni pošti na področju mobilne telefonije naleteli na trd oreh. Poskusi omejitve nezaželene pošte s pomočjo pravnih postopkov so povsem neuspešni, saj so spamerji dovolj premeteni, da kampanje vodijo iz tujih držav kjer jih ameriška zakonodaja ne doseže. Poleg tega imajo podjetja, ki se ukvarjajo z razvojem programske opreme za blokado nezaželene pošte premalo izkušenj s področja mobilnih omrežij in ne uspejo ponuditi ustreznih programskih rešitev.

Po študiji, ki so jo objavili na švicarski univerzi St. Gallen, bo marsikateri mobilni operater, ki perečega problema ne bo reševal z vlaganjem v razvoj in uvajanjem ustrezne obrambe proti nezaželenim sporočilom, kmalu začel izgubljati svoje naročnike. Razlog tiči v miselnosti večine uporabnikov, ki za nenaročeno oglasno pošto ponavadi krivijo mobilnega operaterja in so v primeru neuspešne rešitve težave pripravljeni prestopiti h konkurenčnemu ponudniku mobilnih storitev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki