11.04.2005
Objavil: Mojca Giacomelli
Najnovejša raziskava angleškega podjetja Mobile Youth je pokazala, da bodo angleški najstniki za mobilne melodije, zabavne odzivnike in cele pesmi porabili kar 220 milijonov evrov.
Prodaja glasbenih zgoščenk je še vedno v upadanju, Mobile Youth pa ugotavlja, da so mobilne melodije postale prodajna uspešnica za glasbene založbe pred predstavitvijo novih zgoščenk. Analitiki namreč verjamejo, da bo v prihodnosti imelo predvajanje melodij na mobilnikih pomembno vlogo pri tem, kako se bo glasba razvijala in prodajala.
Na podlagi raziskave so prišli do ugotovitve, da angleški najstnik tako letno porabi kar 38 evrov za mobilne melodije. Prepričani so tudi, da bi v primeru nadaljnega zatona glasbenih zgoščenk za izvajalce bilo lažje predstaviti melodijo za mobilnik kot pa novo zgoščenko.
Na globalnem trgu se za mobilne melodije porabi kar tri milijarde evrov, v skupni prodaji vseh vrst glasbe pa le-to zavzema kar 16 odstotkov. Napovedujejo, da se bo do leta 2007 ta odstotek povzpel skoraj na četrtinski delež.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |