marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomijevi prihodki v letu 2024 v Q3 presegli tržne ocene na 92,5 milijarde RMB
22.11.2024

Xiaomi Corporation je objavil svojo nerevidirano konsolidirano rezultate za tri mesece, ki so se končali 30. septembra 2024 (»3. četrtletje 2024« ali »obdobje«). Prihodki v tem obdobju so dosegli novo rekordno vrednost, kar je že tretje zaporedno četrtletje močne rasti. V tretjem četrtletju 2024 je prihodek dosegel 92,5 milijarde RMB, kar predstavlja 30,5-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej.

slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

članki

Sony Ericsson - poslovni rezultati v prvem trimesečju 2005


20.04.2005
Objavil: Thomas Bergant

Podjetji Sony in Ericsson sta danes objavili finančne rezultate za njuno skupno podjetje Sony Ericsson Mobile Communications AB (Sony Ericsson) za prvo trimesečje 2005 z zaključkom 31.03.2005.

Iz podatkov je razvidno, da je Sony Ericsson v prvem četrtletju dobavil 9.4 milijonov mobilnih telefonskih aparatov, kar pomeni 7% rast glede na enako obdobje lani. Prodaja je v prvem četrtletju dosegla 1.289 milijonov EUR, kar pomeni 4% padec v primerjavi z enakim obdobjem v lanskem letu. Poslovni izid pred obdavčitvijo je znašal 70 milijon EUR, kar predstavlja 27 milijonov EUR nižji rezultat v primerjavi z enakim lanskim obdobjem. Čisti poslovni izid pa z 32 milijoni EUR predstavlja 50 milijonov EUR nižji rezultat glede na enako lansko obdobje.

V skladu s pričakovanji je bila rast v četrtletju zmerna. Na tržišču se je tokrat odražal tudi običajen sezonski vpliv. Tržišče zahodne Evrope je rahlo upadlo, na finančni rezultat pa je vplival tudi povečanje prodaje mobilnih telefonov v predplačniškem sistemu, hkrati pa je splošno kopičenje zalog v prodajnih kanalih v četrtem trimesečju in prenos v prvo trimesečje pomenilo bolj konkurenčno okolje na trgu kot pred letom.

Sony Ericssonovo znižanje povprečne prodajne cene je delno posledica že omenjenih splošnih tržnih pogojev, delno pa tudi zrelosti cele linije izdelkov, saj je bilo v četrtem trimesečju na novo predstavljenih manj izdelkov. Podjetje je nadaljevalo z investicijami v svoj portfelj izdelkov in razvoj blagovne znamke, pri čemer je obdržalo kosmate marže na enakem nivoju.

“Vznemirljivi in inovativni izdelki, ki smo jih predstavili v prvem trimesečju, so bili dobro sprejeti in nam zagotavljajo močan portfelj za celo leto«, pravi Miles Flint, predsednik podjetja Sony Ericsson. “Verjamemo, da je na tržišču prisoten dober potencial rasti, tako pri novih naročnikih kot tudi pri tistih uporabnikih, ki nadgrajujejo svoje mobilne telefone. Povečane investicije, ki so v teku, bodo pomagale graditi našo blagovno znamko in dvigniti moč našega portfelja izdelkov, zato bomo lahko še vedno našim uporabnikom predstavljali nove vznemirljive izdelke.”

V prvem trimesečju je Sony Ericsson najavil veliko novih izdelkov, med drugim dva nova 3G UMTS telefona, Sony Ericssonov prvi telefon z vgrajeno kamero s kar 2 milijonoma slikovnih pik in samodejnim nastavljanjem ostrine, novi glasbeni telefon z blagovno znamko Walkman®, ter še nekaj drugih telefonov in dodatne opreme, ki bo na razpolago tekom drugega in tretjega trimesečja. Sony Ericsson je začel v Evropi prodajati modela T290 in K300. Podjetje Sony Ericsson je v tem obdobju prav tako vstopilo v pomembno globalno športno sponzorstvo z organizacijo Women’s Tennis Association Tour, ki se sedaj imenuje Sony Ericsson WTA Tour.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki