marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Zabavne mobilne vsebine naj bi do leta 2009 dosegle vrednost 60 milijard $


09.05.2005
Objavil: Boštjan Lukša

Hitra širitev mobilnih vsebin, ki je povezana z rastjo uporabe 2.5 in 3G mobilnikov, naj bi do leta 2009 povečala dohodek od mobilnih vsebin na več kot 59 milijard $. To je v zadnjem poročilu razkril Jupiter Research.

Navkljub logičnim pričakovanjem, bodo vsebine namenjene odraslim, t.i. "killer app", predvidoma ustvarile le 2,2 milijardi $, gonilni sili pa naj bi bile igre na srečo ter mobilne igre, ki naj bi do leta 2009 ustvarile 19,3 in 18,5 milijarde $.

Avtor poročila, Dr. Windsor Holden, poudarja: "Loterije so prisotne v veliko državah, s pojavom na mobilnih telefonih pa bodo posegle v obliko igranja na srečo, ki se ga večina odraslih udeležuje tedensko, prav tako kot športne stave in casinoji, ki tudi prinašajo visoke zaslužke".

Dr. Holden je dodal, da mobilne igre prinašajo vedno večji zaslužek, tudi na področjih, kjer igre za računalnike in konzole šele pridobivajo tržni delež.

Še nekaj izsledkov poročila:

  • trg zabavnih mobilnih vsebin bo v letu 2005 dosegel 17,6 milijard, kar je 71 % porast v primerjavi z letom 2004,
  • za igrami na srečo (33 %) in mobilnimi igrami (31 %) bodo najbolj popularni zabavni servisi glasba (16 %) in šport (8 %),
  • mobilne melodije, ki trenutno predstavljajo 31 % prihodkov med zabavnimi mobilnimi vsebinami, bodo do leta 2009 predstavljale le še okrog 8 %.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki