marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Raziskava Nokie o hitro rastočih mobilnih tržiščih


22.06.2005
Objavil: Thomas Bergant

Dežele Latinske Amerike, Azije, Afrike, Srednjega Vzhoda in centralne ter vzhodne Evrope so najhitreje rastoča tržišča mobilne industrije. Nova raziskava o navadah uporabnikom mobilne telefonije na teh tržiščih, ki jo je naročila Nokia, je dokazala, da so blagovna znamka, kakovost mobilnika in ponudba omrežnih storitev ključnega pomena na teh tržiščih, kljub temu da proizvajalci in ponudniki pričakujejo, da bo najbolj zaželena ravno nizka cena.

Raziskava je razkrila, da po prvem soočenju z mobilno telefonijo uporabniki postajajo bolj in bolj zahtevni in nemudoma zahtevajo bolj napredne mobilne telefone in mobilne storitve. Cena in stroški uporabe mobilnega telefona so pomembni, vendar enakovredni faktorjem, kot so dostop do omrežja, blagovna znamka mobilnega telefona, njegova oblika in kvaliteta. Vse to ključno vpliva na hitro rast števila uporabnikov na rastočih tržiščih, zato naj bi po predvidevanjih Nokie do leta 2010 globalno število uporabnikov naraslo na tri milijarde.

V raziskavi je sodelovalo več kot 8.000 uporabnikov in neuporabnikov mobilne telefonije v Ukrajini, Rusiji, Indiji, Indoneziji in v Argentini. Raziskavo je naredilo neodvisno podjetje Synovate, potekala pa je med septembrom in novembrom 2004.

Po rezultatih raziskave je na rastočih tržiščih kar okoli 86 odstotkov vprašanih zadovoljnih s ponudbo mobilnih storitev, ki jih ponujajo operaterji. Na tržiščih Indije in Indonezije je raven zadovoljstva še višja, saj so rezultati segali kar do 91 odstotkov. Ključna faktorja pri izbiri določenega operaterja sta ponudba ugodnih cenovnih storitev in dobra pokritost z mobilnim signalom. Na vprašanje, zakaj so izbrali določenega mobilnega operaterja, je 48 odstotkov vprašanih odgovorilo z dobro pokritostjo mobilnega omrežja, za 41 odstotkov pa so ključne nizke cene. Za zamenjavo operaterja se je 44 odstotkov vprašanih odločilo zaradi nižjih cen, 32 odstotkov pa zaradi slabe pokritosti.

Pri izbiri mobilnih telefonov je najpomembnejši faktor blagovna znamka telefona. V poprečju je 46 odstotkov vprašanih je odgovorilo, da je bila njihova izbira spontana, med mladimi (16-24 let) je bil ta odstotek celo višji (52 odstotkov). Imenu blagovne znamke sledita kvaliteta in vzdržljivost, šele na to cena in oblika telefona. Na vprašanje, zakaj nimajo mobilnega telefona, je 49 odstotkov neuporabnikov odgovorilo, da si mobilne telefonije ne morejo privoščiti, 30 odstotkov pa mobilne telefonije do sedaj ni potrebovalo.

Glasovne komunikacije zajemajo najpomembnejši del ponujenih storitev, vprašani pa so zatrdili, da bodo v prihodnosti tovrstno komunikacijo uporabljali v še večji meri. Za uporabo podatkovnih storitev je eden od petih vprašanih uporabnikov zatrdil, da jih je uporabil v prejšnjem mesecu. Velike razlike na tem področju so glede na posamezno tržišče - Rusi se največ poslužujejo vremenske napovedi, Indijcem je najpomembnejši šport, saj kar 82 odstotkov uporabnikov redno pregleduje športne rezultate, Indonezijci so navdušeni nad mobilno zabavo (63 odstotkov), Argentinci pa posegajo predvsem po novicah (58 odstotkov).

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki