marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Nove vsebine za ponudnike mobilnih storitev


30.01.2005
Objavil: Dare Gliha

Ericsson vlaga v razvoj tehnologije in mobilnih glasbenih ter video storitev, s čimer krepi svojo vlogo poslovnega partnerja ter posrednika med industrijo glasbe in mobilnimi operaterji. Podpis sporazuma s korporacijo Warner Music International mu daje pravico za distribucijo glasbe na 28 evropskih tržiščih.

Ericsson je na področju razvoja mobilnih glasbenih vsebin pridobil veliko znanja in izkušenj, kako ustvariti uspešne mobilne storitve, na račun katerih večajo svoje prihodke tudi operaterji in ponudniki vsebin. Predstavlja se tudi na sejmu MIDEM 2005 v Cannesu, enem najbolj pomembnih mednarodnih dogodkov zabavne in glasbene industrije. Za razvoj glasbenih vsebin in tehnologije mobilnih medijev znotraj skupine skrbi Ericsson Mobility World, preko katerega je Ericsson sklenil več kot 200 partnerstev s ponudniki vsebin in aplikacij, prav tako pa tudi z najbolj pomembnimi akterji v glasbeni industriji.

Na letošnjem MIDEM-u , ki predstavlja točko z največjim potencialom za sklepanje sodelovanj na področju mobilne zabavne industrije, Ericsson omogoča obiskovalcem, da preizkusijo tako imenovan M-USE. Gre za mobilno glasbeno storitev, ki jo je Ericsson razvil v nekajletnem obdobju sodelovanja z glasbeno industrijo. M-USE omogoča prilagojeno in personalizirano uporabo mobilnih glasbenih vsebin, kot so melodije, umetniške slike, glasbene uspešnice, video spoti, glasbene novice in podobno. Ericsson pa se predstavlja tudi z drugimi storitvami, kot so možnosti osebnih čestitk in voščilnic, pretočno glasbo in video ter storitev plačevanja IPX. Ericssonova predstavitev vključuje tudi prikaz storitev mobilne televizije, ki operaterjem omogoča, da ponudijo neposredni televizijski prenos na 3G telefonih, preko pretočnega paketnega kanala v omrežju 3G.

Storitev M-USE uporablja najnovejšo tehnologijo za zaščito avtorskih pravic (Digital Rights Management) predvajanih vsebin, napredna personalizacijska orodja pa omogočajo, da ljubitelji glasbe izbirajo med vsebinami, ki jih zares zanimajo. Ericsson na podlagi svojega neprestanega tehnološkega razvoja oblikuje prihodnost mobilnih in širokopasovnih internetnih komunikacij. Z zagotavljanjem inventivnih rešitev v več kot 140 državah soustvarja najmočnejša komunikacijska podjetja na svetu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki