marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomijevi prihodki v letu 2024 v Q3 presegli tržne ocene na 92,5 milijarde RMB
22.11.2024

Xiaomi Corporation je objavil svojo nerevidirano konsolidirano rezultate za tri mesece, ki so se končali 30. septembra 2024 (»3. četrtletje 2024« ali »obdobje«). Prihodki v tem obdobju so dosegli novo rekordno vrednost, kar je že tretje zaporedno četrtletje močne rasti. V tretjem četrtletju 2024 je prihodek dosegel 92,5 milijarde RMB, kar predstavlja 30,5-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej.

slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

članki

Ali klicatelj laže?


03.10.2006
Objavil: Mitja Zupančič

V južni Koreji so na mobilnih omrežjih predstavili novo glasovno storitev, ki bo ugotovila, ali klicatelj laže. Nova storitev "resničnih klicev" družbe KTF je osnovana na inovativnem glasovnem sistemu družbe Nemesysco, ki se obnaša kot detektor čustev. S tem tehnologija oceni stopnjo odkritosti pri klicani osebi.

Med pogovorom so klicanemu predvajani različni zvoki, ki prepoznajo izjave. Le-te so potem še bolj podrobno preiskane na podlagi različnih čustev. Po koncu klica dobi klicatelj sporočilo z grafom upodobljene resničnosti. Priložene so še stopnje stresa, številni zmotni odgovori in poizkusi preusmerjanja toka pogovora.

Vodilna tehnologija omenjenega podjetja pa poganja tudi novo ljubezensko storitev družbe KTF. Storitev vsakih 10 sekund sporoči klicatelju "stopnjo zaljubljenosti" osebe na drugi strani linije. Tako lahko naročniki med pogovorom ugotovijo, če njihove boljše ali slabše polovice z njimi delijo čustva. Potem, ko je klic končan, dobi klicatelj sporočilo na katerem se pokaže naklonjenost osebe in pa grafi, ki merijo različne lastnosti, kot so stopnja zainteresiranosti, pozornost, pričakovanja in stopnja zadrege.

Nove mobilne storitve so bazirane na tehnologiji SENSE. Tehnologija preko glasu analizira določene možganske aktivnosti, ki se odražajo v specifičnih lastnostih v glasu. Tako zaznajo in zmerijo širok spekter čustev, kot naprimer: strast, navdušenje, udobje ali negotovost. Z uporabo različnih čustvenih lastnosti tehnologija SENSE izdela tudi neke vrste profil resničnih izjav, ki jih je podal klicatelj.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki