25.11.2020
Objavil: Dare Gliha
Apple je poskušal prikrito odpraviti težavo z baterijo na telefonih iPhone izdanih med letoma 2014 in 2016 tako, da jih je upočasnil. Ta poteza je bila hitro odkrita, vse skupaj pa je privedlo celo do skupinske tožbe.
Apple se je v začetku leta pogodil, da bo vsakemu lastniku takega iPhona plačal 25 dolarjev, kar ga je na koncu stalo do okoli 500 milijonov dolarjev, odvisno od števila prijavljenih primerov. Žal pa to še ni bilo konec težav za Apple. Prejšnji teden so pri podjetju pristali na plačilo dodatnih 113 milijonov za poravnavo tožb o potrošniški goljufiji v več kot 30 državah.
"Mnogi potrošniki so se odločili, da je edini način za izboljšanje zmogljivosti nakup novejšega modela iPhonea pri podjetju Apple," je zapisal državni tožilec v Arizoni Mark Brnovich. To je povečalo prodajo iPhonov "potencialno za milijone naprav na leto." Denar iz poravnave bo razdeljen med vse države tožnice.
Poleg plačila dogovorjenega zneska mora Apple tudi ustvariti spletno stran, kjer bo izrecno pojasnjeno, ali bo posodobitev sistema iOS morebiti vplivala na baterijo in delovanje telefona.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |