marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Crazy Frog v težavah


05.01.2006
Objavil: Mitja Zupančič

Britanski regulator telefonskih storitev ICSTIS je kaznoval dobavitelja popularne nore žabe mBlox s plačilom kazni v višini 71.000 ameriških dolarjev, hkrati pa ukazal povračilo sredstev vsem, ki so se pritožili.

Sankcije so bile naložene, ko je ICSTIS našel varljive in ne dovolj jasne številke stroškov same promocije. Razsodbi je sledila dolgi raziskavi in ustnim zaslišanjem z dobaviteljema SMS storitev mBlox in Jamba – družbi, ki stojita za omenjeno noro žabo (Crazy Frog).

Pri ICSTIS so prejeli 338 pritožb, s tem so uporabniki jasno dali vedeti, da niso poznali vrste storitev in so preprosto verjeli, da so plačali samo enkrat.

Odbor za zaslišanje je tudi ugotovil, da so promocije zahtevale veliko interpretacij, prošenj in potrpljenja strank. Ugotovili so tudi, da je šlo veliko razmišljanja v smer oglaševanja, nasprotno pa je bilo zelo malo časa porabljenega za same pogoje. S tem so se izognili pomembnim informacijam in nejasno opisali ponujene storitve.

Direktor firme ISCTIS George Kidd je povedal: "Odbor za zaslišanje je dal jasno vedeti, da potrošniki ne bi smeli sami iskati informacij, koliko stanejo storitve. Čeprav je odbor ugotovil, da ni bilo nobene prevare ali zlonamernega namena s to storitvijo, pa sta družbi pokazali nespoštovanje, neprofesionalen odnos in se nista nikakor zjasnili o točnih stroških storitev do potrošnikov."

Družba mBlox se lahko v roku 20 delovnih dni pritoži na odločitev.

Pri ICSTIS so še povedali, da so v letu 2005 prejeli več kot 2.200 pritožb o naročenih SMS-storitvah. Vendar pa je število pritožb upadlo kar za 75 % po tistem, ko so uvedli nove pogoje.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki