17.07.2006
Objavil: Mojca Giacomelli
Bombayski "dabbawallahi" (osebe, katerih delo je dostava sveže doma pripravljene hrane v posebnih škatlah - lauch box - zaposlenim v pisarnah), ki dnevno svojim strankam dostavijo okrog 200.000 kosil po celem Bombayu, so se odločili, da nove stranke pridobijo s pomočjo moderne tehnologije. Tako so že od začetka julija dosegljivi tudi preko kratkih sporočil.
"Njihov osnovni sistem poslovanja se ne bo spremenil, preko SMS-ov pa bodo lažje dosegljivi," je delaj predsednik združenja dostavljavcev hrane. Vsak dan se okrog 5000 dostavljavcev poda s kolesi in železnico, otovorjeni pa so s 25 do 35 boxi kosil, ki jih prevažajo na lesenem ogrodju, ki je nameščeno na kolo. Tradicija take priprave in dostave hrane zaposlenih v mestu je stara že preko 120 let.
Mnogo ljudi je slišalo zanje, niso pa vedeli, kako stopiti z njimi v kontakt. Predsednik združenja je še povedal, da so poleg storitve SMS-naročanja pred kratkih predstavili tudi spletno stran. Dolga leta so dostavljavci hrane uporabljabi barvi kodni sistem za pobiranje hrane in dostavo le-te, saj je večina med njimi neizobraženih (le nekaj jih ima malo izobrazbe). Pa vendarle so kljub temu znani po tem, da niso delali napak, njihov sistem pa je bil marsikje tudi primer za študij.
Naročanje s pomočjo SMS-ov sedaj poteka tako, da stranka kot ključno besedo v SMS vpiše "dabba" ter doda svoj naslov in telefonsko številko, nato pa jih pokličejo iz centra dostavljavcev za potrditev registracije. Kljub sodobni tehnologiji pa bodo sami dostavljavci še vedno uporabljali barvi kodni sistem za raznašanje kosil.
Za zaključek je predsednik združenja povedal, da dobijo povprečno po 10 novih strank oz. naročil preko SMS-ov. Prepričan je tudi, da bodo njegovi zaposleni zmogli povečanje strank.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |