19.11.2013
Objavil: Dare Gliha
Potrošniške navade mladih se danes zelo razlikujejo od načinov nakupovanja starejše generacije. Zaradi sodobnih tehnologij so izjemno povezani, imajo široko razvejano družbeno mrežo in hitro širijo svoja mnenja. Splet jim omogoča bliskovito iskanje in širjenje informacij o najboljših cenah svojih priljubljenih izdelkov.
ORTO vedno bolj krepi svojo pozicijo najboljšega ponudnika za mlade in tokrat je prisluhnil njihovi želji po ugodnih nakupih. Zasnoval je program Dobro je biti ORTO, s katerim si bodo mladi lahko zagotovili ekskluzivne popuste pri nakupih svojih najljubših artiklov in storitev ter zaokrožil ponudbo z novimi neomejenimi paketi ter možnostjo nakupa telefonov na obroke.
Program Dobro je biti ORTO so v Si.mobilu zasnovali na podlagi izsledkov raziskave raziskovalne agencije Aragon. Približno 44 odstotkom mladim po plačilu vseh življenjskih stroškov ostane do 100 evrov na mesec za osebno porabo. Ta denar željo mladi kar najbolje porabiti za nakup tistih izdelkov ali storitev, ki jih imajo radi. Najbolj priljubljena področja ugodnih nakupov so oblačila, obutev, potovanja, športna oprema in zabavna elektronika. Raziskava je pokazala tudi, da mladi cenijo popuste predvsem pri nakupih večjih vrednosti.
»Našo ponudbo za mlade smo nadgradili s programom Dobro je biti ORTO, saj uporabnikom želimo dokazati, zakaj je dobro biti ORTO. Povezali smo se z zunanjimi partnerji in mladim ponudili artikle, ki jih imajo radi, po najugodnejših cenah na trgu. Tako mladim vračamo za zvestobo in jim skušamo dati vse, kar potrebujejo za komunikacijo, izražanje in življenje,« je ob predstavitvi programa dejala Eva Aljančič, direktorica marketinga in prodaje v Si.mobilu.
Prednosti programa Dobro je biti ORTO pred drugimi programi zvestobe in drugimi spletnimi mesti za skupinsko nakupovanje so velike, od opaznih prihrankov pri ceni do izbire izdelkov blagovnih znamk, ki so priljubljene med mladimi, in preprosta uporaba popustov. Do popustov lahko mladi dostopajo enostavno – ponudbo si lahko ogledajo na www.orto.si/dobrojebitiorto, kupon za unovčenje popusta pa dobijo na svoj elektronski naslov ali prek brezplačnega sporočila SMS.
Trenutno lahko mladi v programu Dobro je biti ORTO izbirajo med izdelki in storitvami, ki jih je ORTO pripravil v sodelovanju z zunanjimi partnerji Elan, mimovrste=), Sportina Group, STA – Student Travel Agency in Tomas Sport. Nabor artiklov v programu se bo mesečno osveževal in prilagajal tako, da bo v ponudbi ugodnih izdelkov in storitev vsak ORTO uporabnik našel nekaj zase.
TV oglas za kampanjo si lahko premierno ogledate na povezavi: www.orto.si/dobrojebitiorto.
ORTOvce razveseljujeta še dve novosti: od danes naprej bodo lahko telefone kupovali na obroke, kar je eden izmed najbolj pomembnih dejavnikov pri odločitvi o nakupu za mlajše uporabnike, izbirali pa bodo lahko med novimi neomejenimi paketi ORTO. Z današnjim dnem bodo ORTOvcem na voljo tudi novi telefoni: izredno zaželen HTC Desire 601, HTC Desire 300 ter Sony Xperia M.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |