16.01.2007
Objavil: Dare Gliha
Zadnje poročilo družbe Telephia je razkrilo, da ima v ZDA že 23,5 milijona uporabnikov mobilnik z vgrajenim predvajalnikom glasbe. To število se je povečalo za petkrat glede na leto 2005 in za skoraj 20 odstotkov glede na tretje četrtletje leta 2006.
Velika večina uporabnikov si je glasbo naložila preko računalnika, le majhen odstotek pa preko ponudnikov mobilne glasbe. V tretjem četrtletju 2006 se je za take vrsto pretoka odločilo le okoli 8,5 odstotka uporabnikov. "Za prenos glasbe preko OTA (music over the air) je še zelo zgodaj, ravno tako pa ponudniki ponavadi pretiravajo s cenami," je dejal Kevin Burden, predstavnik mobilnega oddelka Telephie. Lani so za oglaševanje OTA ponudniki porabili 234,3 milijona ameriških dolarjev, kar znaša kar 6,7 odstotka celotnega denarja namenjenega oglaševanju.
Mobilniki z vgrajenim predvajalnikom glasbe so na ameriškem trgu prisotni že več kot dve leti, do sedaj pa so se znatno povečale predvsem njihove pomnilniške kapacitete, kompatibilnost ter kvaliteta zvoka. Skoraj vsi večji proizvajalci imajo v svojem prodajnem programu take mobilnike. Najbolj oglaševan je bil LG Chocolate (VX8500), med uporabniki pa so priljubljeni še Motorola RAZR V3m in V3i, Motorola E815, LG VX8100 in Sony Ericsso Z525.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |