marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Glavne praznične prodajne uspešnice


17.12.2015
Objavil: Thomas Bergant

Slovenski potrošniki bodo za praznične nakupe zabavne elektronike porabili povprečno okoli 140 evrov. V priljubljeni kategoriji računalnikov, TV-sprejemnikov in telefonov pa bodo porabili tudi do 500 evrov, kaže anketa med največjimi slovenskimi prodajalci elektronike Big Bang, EnaA.com in Mimovrste.

V primerjavi z lanskim letom se poraba letos ne bo bistveno povečala. »Med darili, vrednimi več kot 200 evrov, prevladujejo TV-sprejemniki, tablični računalniki, igralne konzole in prenosniki. Nekateri kupci se odločijo tudi za kombinirane prenosnike, pri katerih je mogoče odstraniti zaslon in jih spremeniti v tablice. Nova uspešnica bodo zagotovo tudi nosljive naprave. V kategoriji do 200 evrov pa so najbolj priljubljeni mali gospodinjski aparati in aparati za osebno nego. Zastopana bo tudi dodatna oprema za računalnike, kot so tipkovnice, slušalke in računalniške igre same,« je povedal Pavel Svoboda, Intelov predstavnik za odnose z javnostmi v Srednji in Vzhodni Evropi.

»Ženske najbolj pogosto prejmejo male gospodinjske aparate in aparate za osebno nego,« je povedal Tilen Kosmač iz podjetja Mimovrste. »Moški v času obdarovanja prejemajo TV-sprejemnike, prenosnike, računalniško opremo, pametne telefone in izdelke za šport,« je pojasnila Tanja Kranjc iz podjetja Big Bang. »Najstniki lahko med darili pričakujejo tablične računalnike, prenosnike, pametne telefone, različne računalniške dodatke ali palice za selfije,« je povedala Monika Šimec iz podjetja EnaA.com. Vsi trije prodajalci elektronike pa se strinjajo, da pri darilih za otroke prednjačijo izdelki, kot so pametni telefoni, tablični računalniki in igralne konzole.

Pomanjkanje idej in navdiha za božična darila
Evropejce pri izbiri pravega darila najbolj ovira pomanjkanje idej, manj pa se pritožujejo glede pomanjkanja denarja. »Večina (55 %) se strinja, da je najtežja stvar pri božičnem nakupovanju prav izbira pravega darila. Pomanjkanje zamisli je tako bistveno bolj pogosta težava kot pomanjkanje denarja (37 %) ali pomanjkanje časa (8 %). Božični čas zna biti precej obremenjujoč za družinski proračun, vendar glede na raziskavo večina Evropejcev za darila zapravlja bolj skrbno. Tako ni presenetljivo, da si 71 odstotkov vprašanih določi najvišji proračun za nakup daril. Kljub dobrim nameram pa tretjina (31 %) še vedno porabi več sredstev, kot so sprva načrtovali,« je dejal Pavel Svoboda iz podjetja Intel, ki je lani naročilo raziskavo o božičnih nakupovalnih navadah Evropejcev. Raziskava je bila izvedena med 10.042 posamezniki iz 10 evropskih držav (Češka, Francija, Nemčija, Italija, Nizozemska, Poljska, Rusija, Španija, Švedska in Združeno kraljestvo).

Nakupovalna mrzlica doseže vrhunec v tretjem tednu decembra
Praznični nakupi so v polnem zamahu, so potrdili prodajalci. Kupci začnejo praznična darila kupovati že konec oktobra, vendar sedaj število nakupov narašča vsak dan, tako da nakupovanje doseže vrhunec v tretjem tednu decembra.

Po podatkih Intelove raziskave 12 odstotkov Evropejcev božične nakupe opravlja skozi celo leto in tako prihranijo denar ter se izognejo gneči v trgovinah. Če glavnino božičnih nakupov opravite decembra, pa sodite v večino (62 %), ki z nakupi počaka do prazničnega meseca. Na ta način občutimo praznično vzdušje in najdemo navdih za nakup daril. Tudi zaradi spletnega naročanja je božično nakupovanje lahko veliko lažje. Glede na Intelovo raziskavo bo tretjina (35 %) nakupov božičnih daril opravljena prek spleta, 60 odstotkov pa v trgovinah.

Letošnje uspešnice po izkušnjah slovenskih prodajalcev elektronike

ZA MOŠKE: Moški si želijo zmogljive računalnike, TV-sprejemnike in športno opremo. Za darila bodo najverjetneje prejeli pametne in športne ure, elektronske brivnike, električno orodje in fotografsko opremo.

ZA ŽENSKE: Ženske bodo najverjetneje obdarjene z malimi gospodinjskimi aparati in aparati za osebno nego. Prejele pa bodo tudi pametne telefone in zapestnice za beleženje športne aktivnosti. Darila zanje bodo še vedno vključevala tudi kozmetične izdelke, še posebej parfume.

ZA OTROKE: Otroci bodo pod jelko našli tablične računalnike, mobilne telefone, igralne konzole in igre ter igrače na daljinsko upravljanje.

ZA NAJSTNIKE: Najstniki se lahko veselijo prenosnikov, tabličnih računalnikov, pametnih telefonov, zvočnih postaj, palic za selfije, slušalk, zvočnikov, mišk za igre ali športnih kamer.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki