05.05.2008
Objavil: Dare Gliha
Google je objavil novico, da bo pričel s širjenjem svojega oglasnega poslovanja na druge platforme in bo tako pričel z razpošiljanjem zaslonskega oglašanja na mobilnih telefonih.
Po navedbah družbe bodo Google slikovni oglasi prikazani na zaslonu mobilnika ob brskanju po spletnih straneh, ko se bo na zaslonu prikazala ustrezna ključna beseda. Oglas bo podoben standardnemu oglasu, ki ga že poznamo iz osebnih računalnikov, vendar bo njegova velikost prilagojena zaslonu mobilnika.
Za oglaševalce je pomembno, da imajo dobro statistiko na klik. Za oglaševalce pomeni mobilno oglaševanje dodatno prednost, samo oglaševanje pa tudi ni preveč agresivno, saj se bo prikazoval le en oglas na spletno stran. Oglaševalci se lahko tudi odločijo, ali bodo oglaševali s tekstovnim, slikovnim ali kombiniranim oglasom, Google pa bo samodejno izbral oglas, ki se bo na dotični strani obnesel najbolje.
Mobilni prostor je naslednja meja za Google, pa tudi za ostale oglaševalce. Ker pa je ta prostor do sedaj precej neizkoriščen, si Google očitno želi odrezati kar največji kos pogače.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |