marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Google seli oglaševanje na mobilnike


05.05.2008
Objavil: Dare Gliha

Google je objavil novico, da bo pričel s širjenjem svojega oglasnega poslovanja na druge platforme in bo tako pričel z razpošiljanjem zaslonskega oglašanja na mobilnih telefonih.

Po navedbah družbe bodo Google slikovni oglasi prikazani na zaslonu mobilnika ob brskanju po spletnih straneh, ko se bo na zaslonu prikazala ustrezna ključna beseda. Oglas bo podoben standardnemu oglasu, ki ga že poznamo iz osebnih računalnikov, vendar bo njegova velikost prilagojena zaslonu mobilnika.

Za oglaševalce je pomembno, da imajo dobro statistiko na klik. Za oglaševalce pomeni mobilno oglaševanje dodatno prednost, samo oglaševanje pa tudi ni preveč agresivno, saj se bo prikazoval le en oglas na spletno stran. Oglaševalci se lahko tudi odločijo, ali bodo oglaševali s tekstovnim, slikovnim ali kombiniranim oglasom, Google pa bo samodejno izbral oglas, ki se bo na dotični strani obnesel najbolje.

Mobilni prostor je naslednja meja za Google, pa tudi za ostale oglaševalce. Ker pa je ta prostor do sedaj precej neizkoriščen, si Google očitno želi odrezati kar največji kos pogače.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki