14.10.2016
Objavil: Dare Gliha
Poleg ustaljenih marketinških prijemov je danes vse bolj v trendu komunikacija preko mnenjskih voditeljev, novinarjev, priznanih športnikov in drugih, ki jim javnost zaupa. Ob izbiri relevantnega ambasadorja se podjetja navadno odločijo s pomočjo dveh poglavitnih kazalnikov: ambasador mora biti tipični pripadnik ciljne skupine produkta in/ali pa ta ciljna skupina zvesto sledi njegovemu mnenju in stilu.
Honor, mladostna blagovna znamka kitajskega mogotca Hauwei, je k ambasadorskemu sodelovanju povabila skejterja Timoteja Lampeta Ignjića. Kot predstavnik urbane kulture in športnik, ki živi z adrenalinom, je Lampe Ignjić značilen uporabnik Honor telefonov.
Ti so namenjeni mladim in aktivnim uporabnikom. Lampe Ignjič je najboljši slovenski skejter, ki se bo, zelo verjetno, udeležil naslednjih letnih olimpijskih iger. Skejtanje je namreč eden izmed športov, ki se bodo na naslednjih letnih olimpijskih igrah predstavili prvič. »Honor telefon ponuja vrhunsko izkušnjo fotografije, kar je zame in za upravljanje vseh mojih družabnih omrežij izredno pomembno,« pove Lampe Ignjić, ki prepoznava atribute telefona kot idealne za aktivnega uporabnika, ki želi telefon prilagajati svojim potrebam.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |