01.03.2024
Objavil: Dare Gliha
Glede na zadnje poročilo canalysa je HONOR v zadnjem četrtletju 2023, ko so pošiljke pametnih telefonov v Evropi padle za tri odstotke na letnem nivoju, imel neverjetno 116-odstotno rast v primerjavi s preteklim letom. Tako je HONOR edina blagovna znamka, ki je v tem obdobju dosegla tolikšno rast.
Ta rezultat ne poudarja le vse večjega sprejemanja in priljubljenosti HONOR-ja med evropskimi uporabniki, temveč poudarja tudi njegovo strateško moč pri krmarjenju v zelo konkurenčnem okolju industrije pametnih telefonov.
Ker se pričakuje, da si bo trg leta 2024 opomogel, se je HONOR osredotočil na umetno inteligenco in funkcije, ki so osredotočene na uporabnika, s čimer je postavil temelje za nadaljnji uspeh in vpliv pri oblikovanju prihodnjih trendov pametnih telefonov.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |