marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

HoT že z več kot 80.000 uporabniki


02.10.2019
Objavil: Dare Gliha

HoT, HOFER Telekom, ima po manj kot dveh letih in pol na slovenskem trgu že več kot 80.000 uporabnikov, s čimer še vedno drži primat najhitreje rastočega slovenskega virtualnega operaterja vseh časov. Njihov najbolj priljubljen paket še naprej ostaja HoT MAXI, ki ima poleg neomejenih minut in SMS-ov za uporabo v Sloveniji še 30 GB prenosa podatkov.

Sicer pa pri HoT-u opažajo, da velika večina njihovih uporabnikov kot način plačila izbira spletno plačevanje, bodisi mesečno ali z enkratnimi plačili. Čeprav omogočajo tudi polnjenje računa z vrednostnicami, se namreč večina uporabnikov odloča za plačevanje prek spleta, pred kratkim pa so vzpostavili še možnost plačevanja prek SMS sporočil - pri tem uporabnik prvič vnese plačilno sredstvo, nato pa se plačilo izvede le ob vsakokratni potrditvi ali zahtevi prek SMS-a, kar omogoča popoln nadzor nad stroški.

»Očitno naši uporabniki cenijo, da imajo na voljo veliko različnih možnosti plačil in si tako lahko prilagodijo storitev po svoji meri,« ocenjuje direktorica mobilnega operaterja HoT, Eva Aljančič. »Prek spletnega portala in mobilne aplikacije lahko povsem brezplačno poskrbijo tudi za druge nastavitve, bistveno pa je, da imajo tako res popoln nadzor nad stroški.

Glavne prednosti ponudbe HoT tudi v prihodnje ostajajo poštena ponudba, najboljše razmerje med ceno in prenosom podatkov, preprosta uporaba ter celovito upravljanje prek digitalnih kanalov. Prav vsi paketi HoT so brez vezave, storitve in mobilni paketi HoT ne vsebujejo skritih stroškov, uporabniki pa lahko preprosto in brezplačno preklapljajo med tarifami. Obenem imajo uporabniki odlično podporo, saj je odzivni čas v HoT-ovem klicnem centru daleč najkrajši med mobilnimi operaterji in v povprečju znaša manj kot 20 sekund.

Pri HoT-u so ob vsem tem še ponosni, da ostajajo zvesti svoji obljubi, da ne bodo nikoli višali cen.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki