23.02.2022
Objavil: Dare Gliha
Vodilna organizacija za ocenjevanje in strateško svetovanje Brand Finance je v zadnjem poročilu Brand Finance Global 500 2022 blagovno znamko Huawei uvrstila med deset najbolj dragocenih. Poročilo je še razkrilo 29-odstotno medletno rast vrednosti na 71,2 milijarde ameriških dolarjev, kar je omogočilo preskok iz lanskega 21. na letošnjo 9. mesto.
Brand Finance vsako leto preveri 5000 največjih podjetij in objavi skoraj 100 poročil, ki razvrščajo blagovne znamke po poslovnih sektorjih in državah. Lestvico Global 500, na katero je uvrščenih 500 najbolj dragocenih znamk iz vsega sveta, so tako letos oblikovali že 16. leto zapored.
Tehnološki sektor se je ponovno izkazal za najbolj dragoceno panogo s kumulativno vrednostjo blagovnih znamk blizu 1,3 bilijona ameriških dolarjev. Na lestvici je skupaj 50 tehnoloških podjetij, med katerimi k skupni vrednosti pomemben delež prispevajo Apple, Amazon, Google, Microsoft, Samsung, Facebook in Huawei.
Uvrstitev Huaweia na 9. mesto je toliko bolj presenetljiva, saj je poslovanje podjetja moteno zaradi številnih ameriških sankcij. Rast vrednosti Huaweieve blagovne znamke je mogoče pripisati zavezi podjetja k inovacijam, nenehnemu izboljševanju izdelkov, skrbi za uporabniško izkušnjo, vlaganjem v raziskave in razvoj, osredotočenost na posel z električnimi vozili in krepitvi storitev v oblaku.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |