marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Huawei Consumer Business Group objavil poslovne rezultate prve polovice leta 2017


02.08.2017
Objavil: Dare Gliha

Huawei Business Group je razkril svoje poslovne rezultate za prvo polovico leta: prihodki od prodaje so se v prvih šestih mesecih leta 2017 povišali za 36,2 % (na 105,4 milijarde CNY), glede na enako obdobje lani. Število telefonov, ki so bili poslani v prodajo pa je prav tako zrastlo na 73,01 milijona, kar predstavlja 20,6% rast, glede na enko obdobje lani.

“Huawei je tudi letos nadaljeval z rastjo in pri tem presegel industrijsko povprečje. Prodrl je v višji segment na trgih po svetu. Ta rast priča o moči Huaweijeve blagovne znamke in vztrajnostnega momenta, ki smo ga zgradili z zagotavljanjem premium naprav, ki so spremenile trg in so usklajene s potrebami današnjih uporabnikov,” je povedal Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer Business Group.

Skoraj 10 odstotkov ljudi uporablja Huawei

V prvi četrtini letošnjega leta je po podatkih analitikov pri IDC, tržni delež Huaweija zrastel na 9,8 % svetovnega trga pametnih telefonov. Ta rast se je napajala predvsem na znatni rasti prodaje v srednjem in višjem cenovnem razredu pametnih telefonov v ključnih regijah. V širši Kitajski si je Huawei zagotovil 22,1 % tržnega deleža, kar predstavlja 24 % več telefonov, poslanih v prodajo, glede na enako obdobje lani. Huawei je prav tako opazil hitro rast števila pametnih telefonov, poslanih v prodajo v Evropi, kjer je 18 % rast, glede na enako obdobje lani. Največji delež temu so prispevale države Srednje in Vzhodne Evrope ter nordijskih držav. Huawei Consumer Business Group pa je prav tako doživela preboj na azijskih pacifiških območjih, med katerimi najdemo Tajsko, Malezijo, Japonsko ter Južno Korejo. Rusija je prav tako doživela rast. Prav tako pa je, po podatkih GfK in Sino blagovna znamka Honor med januarjem in majem kraljevala po številu prodanih enot preko spleta in tudi po zaslužku preko spleta na Kitajskem.

Letna rast se odraža tudi v prepoznavanju Huaweija kot svetovne premium blagovne znamke. V letu 2017 je bil Huawei postavljen na 49. mesto na BrandZ lestvici 100 najbolj vrednih globalnih znamk. Znašli pa so se tudi na 88. mestu na Forbsovi lestvici najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Na 40. mesto pa so jih postavili pri Brand Finance Global 500 Most Valuable Brands.

Po svetu bo več kot 56.000 trgovin Huawei

“Huaweijeve naprave se skladajo z globalnim občinstvom, ker imajo jasno zavezanost kakovosti, izkušnjam in inovacijam,” je dodal Yu. “Z robustnim ekosistemom potrošniških naprav, med katerimi so s strani kritikov pohvaljeni pametni telefoni, tablice, nosljive naprave in sedaj tudi PCji, potrošniki vedo, da lahko zaupajo Huaweiju, da bo prinesel takšno izkušnjo, kot jo pričakujejo od premium naprave.”

Skupaj z rastjo prisotnosti Huaweijeve blagovne znamke, raste tudi strategija prodaje. Huawei cilja na rast svoje široke prodajne mreže, ki bo obsegala kar 56.000 trgovin po vsem svetu, do konca leta 2017 (iz 35.000 v maju 2016). Te trgovine odražajo visoko premium podobo, ki jo Huawei vzpostavil po svetu.

V prihodnosti Huawei pričakuje nadaljnjo rast, medtem ko bo podjetje še naprej spodbujalo inovacije v napravah na področju umetne inteligence ter strojnega učenja, ki bosta gonilo novega obdobja pametnih telefonov. Huawei je predan izdelavi inteligentnih naprav, ki predvidevajo uporabnikove potrebe in se tako zlijejo z načinom dela in komunikacije.

Upoštevajoč lanski in letošnji rezultat, skupaj z globalno pridobljenim ugledom, je Huawei dosegel pomemben preboj na področju vzdržne rasti, ki ga postavlja na mesto enega izmed vodilnih na trgu.

V svojih 15 raziskovalnih centrih po svetu in 36 partnerskih inovacijskih centrih, Huawei nadaljuje z delom na področju novih tehnologij med katere sodijo senzorji, upravljanje s podatki in napredki za čipovja Kirin, ki so zasnovana, da prinesejo vse te funkcije na trg. Huawei prav tako nadgrajuje svoje inovacije s sodelovanjem z vodilnimi v industriji, kot so Leica, Dolby, Microsoft in Google.

Skozi te napore Huawei še naprej navdušuje svoje stranke, izziva industrijo in gradi boljši povezan svet.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki