10.10.2016
Objavil: Dare Gliha
Huawei je na letošnji lestvici stotih najboljših globalnih blagovnih znamk napredoval za 16 mest in je trenutno 72. S tem je Huawei že drugo leto zapored napredoval na lestvici, po tem, ko je družba leta 2014 postala prva kitajska blagovna znamka, ki je bila prepoznana kot del lestvice Best Global Brand.
Interbrand ugotavlja, da je Huawei zopet v središču pozornosti s svojimi rezultati. Vrednost njegove blagovne znamke se je približala 5.835 milijonom dolarjev, kar pomeni 18 % rast. V letnem poročilu Interbrand je Huawei ena od najhitreje rastočih znamk na področju tehnologije, saj se je letos povzpela iz 72. na 88. mesto.
Huawei je prepričan, da hitra rast izhaja iz dejstva, da svoje uporabnike postavljajo na prvo mesto, hkrati pa vztrajajo pri paradigmi zagotavljanja izdelkov in storitev, ki prinašajo dobro kakovost za dobro ceno. Huawei je na vodilni na kitajskem trgu že kar nekaj časa, sedaj pa se strateško pozicionira tudi na globalnem.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |