04.02.2015
Objavil: Thomas Bergant
Družba Huawei je pred nekaj dnevi napovedala poslovne rezultate za leto 2014 za poslovno enoto Consumer Business Group. V primerjavi z lanskim letom so se prihodki povečali za 30 odstotkov in dosegli 12,2 milijarde dolarjev. Izvoz se je povečal za 7,8 odstotkov.
V letu 2014 je družba izvozila 138 milijonov naprav, od tega 75 milijonov pametnih telefonov, kar predstavlja 45-odstotno rast v primerjavi z lanskim letom.
"V letu 2014 smo se osredotočili predvsem na izdelke srednje in višje kategorije, kar se nam je obrestovalo, saj smo dosegli dobre rezultate na številnih področjih, vključno na področju raziskav in razvoja, dvigovanju prepoznavnosti blagovne znamke, razvoju novih kanalov ter pridobivanju tržnega deleža. Tako smo utrdili svoj položaj na globalnem trgu, ki nas trenutno uvršča na tretje mesto. Globalni vpliv naše blagovne znamke nenehno raste in družba Huawei je v letu 2014 postala prva kitajska znamka, ki se je uvrstila na prestižno lestvico Top 100 najboljših svetovnih blagovnih znamk na svetu." je dejal Richard Yu, direktor divizije za poslovne uporabnike pri družbi Huawei.
Uspešnost pri osredotočanju na produkte srednje in višje kategorije
Eden največjih uspehov družbe Huawei v letu 2014 je porast v izvozu naprav srednjega in višjega razreda, ki se je v letu 2014 povečal za 18 odstotkov. Samo šest mesecev po uradnem lansiranju modela Huawei P7 na Evropskem tržišču so izvozili več kot šest milijonov modelov, Model Mate7 pa je bil zelo dobro sprejet med poslovnimi uporabniki na vseh tržiščih. Skupno so tako v samo treh mesecev od lansiranja izvozili več kot dva milijona modelov.
Hitra širitev odprtih kanalov
Družba Huawei je zabeležila veliko rast prihodkov tudi na področju odprtih kanalov, vključno z e-poslovanjem, kar predstavlja 41 odstotkov celotnih prihodkov. Od konca leta 2014, je enota Huawei Consumer Business Group odprla 630 oznamčenih trgovin, kar je pomembno prispevalo h izboljšanju nakupovalne izkušnje za potrošnike, tako na spletu kot v trgovini.
Rast globalne prepoznavnosti znamke
Vse večja priljubljenost naprav srednjega in višjega razreda med potrošniki je tudi posledica spletnih tržnih aktivnosti, ki so občutno pripomogle k rasti prepoznavnosti blagovne znamke Huawei na globalni ravni.
Rezultati raziskave, ki jo je izvedla družba Ipsos v 32 državah, so pokazali, da se je prepoznavnost blagovne znamke Huawei povečala z 52 odstotkov v letu 2013 na 65 odstotkov v letu 2014, kar pomeni, da blagovno znamko Huawei pozna skoraj dve tretjini vprašanih v sodelujočih državah. Raziskava je pokazala tudi, da je znamka Huawei na seznamu prvih treh najbolj priporočenih znamk. Znamko Huawei je v preteklosti že priporočilo kar 43 odstotkov vprašanih. Huawei je tudi na seznamu prvih treh znamk, ki ohranjajo svojo vrednost, kar je rezultat izboljšanja potrošnikove izkušnje z blagovno znamko in povečanje konkurenčne prednosti znamke na globalnem trgu.
Strategija blagovne znamke Huawei In Honor ustvarja sinergije
Tudi blagovna znamka Honor, ki jo je družba Huawei predstavila lani, je dosegla dobre rezultate. Družba je izvozila več kot 20 milijonov mobilnih naprav, od tega osem milijonov naprav serije Honor 3C, več kot štiri milijone naprav serije Honor 3X in več kot tri milijone naprav Honor 6. Do konca leta 2014 je blagovna znamka Honor bila prisotna v več kot 60 državah in regijah po vsem svetu.
Huawei Consumer Business Group se že od leta 2012 osredotoča na naprave srednjega in višjega razreda. Mednje spada serija telefonov P, ki redefinirjo dizajn pametnih telefonov in ponujajo izjemno kamero, serija telefonov Mate, ki izstopajo s svojim velikim ekranom in vzdržljivo baterijo ter modeli Honor, ki ponujajo izjemno povezljivost, kakovost in izjemno vzdržljivo baterijo.
G. Shao Yang, podpredsednik za marketing pri enoti Huawei Consumer Business Group je dejal: "Dvojna strategija blagovne znamke Huawei in Honor je zelo uspešna, saj je ustvarila sinergije, ki so pripomogle k dvigovanju prepoznavnosti blagovne znamke in povečanja tržnega deleža enote Huawei Consumer Business Group kot celote. Družba Huawei je tako utrdila svoj vodilni položaj na trgu pametnih telefonov srednje in višje kategorije, blagovna znamka Honor pa je postala prepoznana kot predrzna znamka, ki je posebje priljubljena med "digitalnimi domorodci"."
Leto 2015 bo zaznamovalo uvajanje novih strategij
Huawei Consumer Business Group bo izkoristil priložnosti, ki jih ponuja internet, internet "stvari" in omreženost avtomobilov, za prodor na številnih poslovnih področjih z novimi produkti, blagovnimi znamkami, novimi tržnimi kanali in tržnimi strategijami tako v maloprodaji kot na spletu. Še naprej se bodo osredotočali na trženje svojih najuspešnejših blagovnih znamk, prizadevali si bodo, da postane znamka Huawei sinonim za inovativne in kakovostne izdelke. Z znamko Honor se bodo še naprej osredotočali na poslovanje prek spleta in bodo poslovni model skušali prenesti tudi na tuja tržišča.
"Naša želja je, da bi še naprej rastli in dodatno okrepili vodilni položaj družbe Huawei na trgu naprav srednjega in višjega razreda s ciljem, da prodamo več kot 100 milijonov naparav. Z izjemno tehnologijo in znanjem bo enota Huwei Consumer Business Group še naprej ustvarjala odlično uporabniško izkušnjo za uporabnike po vsem svetu, " je dejal Richard Yu.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |