marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei bo na Kitajskem za vse naprave uporabljal operacijski sistem HarmonyOS Next
04.12.2024

HarmonyOS Next je nov Huaweijev operacijski sistem, ki je prvič v zgodovini zgrajen na lastnem jedru, popolnoma neodvisnem od AOSP. Prve naprave, ki so dobavljene z operacijskim sistemom, so nedavno predstavljena družina Mate 70, zložljivi Mate X6 in nova tablica MatePad Pro.

slikaQualcomm z naraščajočimi prihodki in dobičkom
02.12.2024

Qualcomm z objavo finančnih rezultatov za 4. četrtletje zaključuje uspešno leto. V četrtem fiskalnem četrtletju so se prihodki podjetja v primerjavi s četrtim četrtletjem leta 2023 povečali za 19 %, čisti dobiček pa se je skoraj podvojil (+96 %).

slikaSamsung naj bi proizvodnjo Exynosa prenesel na podjetje TSMC
29.11.2024

Samsungove težave z Exynosom bi lahko privedle do tega, da bi podjetje proizvodnjo čipov oddalo zunanjemu izvajalcu. Po podatkih enega od virov naj bi korejsko podjetje razmišljalo o TSMC kot zunanjem proizvodnem partnerju, pozneje pa je govorice podprl nekdanji Qualcommov uslužbenec, ki je trenutno industrijski analitik.

slikaVeč kot četrtina vprašanih porabi 30 do 59 minut za prevoz na delo
27.11.2024

Ker vsakodnevni prevoz iz dela in nazaj postaja podaljšek delovnega dne, je maksimalna produktivnost med vsakodnevnim prevozem ključnega pomena. Po podatkih najnovejše raziskave podjetja HONOR, štiri od petih Evropejcev vsakodnevno prevozijo manj kot 30 minut, več kot četrtina vprašanih porabi 30 do 59 minut za prevoz na delo.

članki

Huawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk


06.07.2020
Objavil: Dare Gliha

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedlo 45. mesto, dve mesti višje kot lani, z vrednostjo blagovne znamke v višini 29,4 milijarde ameriških dolarjev (devetodstotna medletna rast).

Teče tudi že peto leto zapored, ko se Huawei uvršča med 50. najbolj dragocenih globalnih blagovnih znamk, kar je svojevrsten dokaz uspešnosti pri uresničevanju dolgoročne strategije izgradnje povezanega in pametnega sveta.

Skupna vrednost vseh stotih na lestvico uvrščenih blagovnih znamk se je v primerjavi z lani povečala za 5,9 %. Največ med njimi, 37 %, jih prihaja iz tehnološke industrije, ta trend pa je prisoten že zadnjih 15 let. Huaweiev uspeh je le delček v uspehu kitajskih globalnih znamk, saj se jih je letos na lestvico uspelo uvrstiti 17, od teh pa se jih 5 ponaša z nazivom »najhitreje rastočih«. To so podjetja, ki so v enem letu najbolj povečala vrednost svojih blagovnih znamk.

Prelomne inovacije, napredni sistemi kamer pametnih telefonov družine P40, odlični tablični računalnik Huawei MatePad Pro 5G ter inovacija brez primere, Mate Xs z velikim prepogljivim zaslonom ter vmesnikom za mobilna omrežja pete generacije (5G), so prepričali novinarje in potrošnike, dosegli odlične rezultate na preizkusih in bili večkrat nagrajeni. V tem času pa je Huawei predstavil tudi lastno tržnico AppGallery, ki velja za tretjo najbolj pomembno na svetu in strategijo brezhibnega z umetno inteligenco podprtega življenja.

Vodilno globalno analitično podjetje IDC je v raziskavi trga pametnih telefonov ugotovilo, da je Huawei s 17,8-% tržnim deležem obdržal mesto drugega največjega proizvajalca pametnih telefonov, da je uspel povečati medletno prodajo nosljivih naprav za 62,2 % in da je z 12-% odstotnim deležem tretji največji ponudnik tabličnih računalnikov. Medtem ko je analitično podjetje Canalys uvrstilo Huawei med 5 najboljših izdelovalcev zvočnih naprav, saj je na tem področju zabeležil 120-% medletno rast.

Huaweiu pa je uspelo napredovati za kar 42 mest in se uvrstiti na 6. mesto najbolj inovativnih podjetij na svetu lestvice organizacije Boston Consulting Group (BCG). Lestvica je zasnovana na raziskavi, izvedeni med avgustom in oktobrom lanskega leta, med 50. podjetji pa je ravno Huaweiu uspel največji skok in je obenem tudi najvišje uvrščeno kitajsko podjetje.

Huawei si skupaj s partnerji in razvijalci prizadeva graditi ekosistem programske opreme za vse primere rabe, ki je sestavni del načrtovane pametne prihodnosti. Podjetje se je zato med drugim zavezalo, da bo v celo odprlo svoje zmogljivosti na področju čipov, naprav in storitev v oblaku. V ta namen je za program spodbud Shining Star namenilo milijardo dolarjev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki