07.02.2020
Objavil: Dare Gliha
Poročilo družbe Strategy Analytics kaže, da je Huawei lani razposlal več kot 240 milijonov pametnih telefonov v primerjavi z 205 milijoni leta 2018. S prodajnim rekordom, ki ga je Huawei dosegel kljub blokadi vlade Združenih držav, se je podjetje utrdilo na drugem mestu proizvajalcev pametnih telefonov.
V zadnjem četrtletju lani je Huawei razposlal 56 milijonov pametnih telefonov (15-odstotni delež), kar je nekoliko manj od 60,5 milijonov (16,1-odstotni delež) v istem obdobju leta 2018. Huaweiu je tudi uspelo obdržati vodilno vlogo na Kitajskem, kjer je tržni delež povečal na 39 % (11-odstotna medletna rast) s 33.3 milijoni odposlanih pametnih telefonov (142 milijonov v celem letu). Poleg drugih so lani razposlali tudi 44 milijonov premijskih pametnih telefonov serij Huawei Mate in Huawei P, kar predstavlja 50-odstotno povečanje na letni ravni in 6,9 milijona telefonov za omrežje pete generacije (5G).
Huawei je lani predstavil tudi več kategorij naprav, s katerimi ponuja svojo uporabniško izkušnjo ekosistema HiLink na različnih področjih rabe, vključno s tablicami, osebnimi računalniki, nosljivimi napravami in napravami interneta stvari (IoT). Na slovenskem trgu je Huawei januarja predstavil pametni telefon Huawei P smart Pro, s februarjem pa sta na voljo tudi ženska različica pametne ure Huawei Watch GT 2 (42 mm) in atraktivna rdeča različica brezžičnih slušalk Huawei FreeBuds 3. Med drugimi napravami sta trenutno aktualna pametna telefona Huawei nova 5T in Huawei P smart Z.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |