17.02.2017
Objavil: Dare Gliha
Huawei verjame, da je dizajn eden ključnih elementov v tehnologiji. S tem namenom je povezal modo in tehnologijo z zanimivim partnerstvom z modno blagovno znamko Ricostru. Partnerstvo prinaša novo estetiko v tehnološko oblikovanje prihajajočih telefonov in dodatkov zanje. Z združitvijo Huaweijeve napredne tehnologije in Ricinega futurističnega oblikovanja bo Huawei povzdignil izgled in uporabnost svojih telefonov.
Rico Manchit Au, vzhajajoča zvezda modnega sveta, si je prislužila svoje mesto in podporo mednarodne modne industrije z vključitvijo v prestižen izbor “Vogue Talent Corner” leta 2012 in s predstavitvijo kolekcije za pomlad/poletje 2017 na milanskem tednu mode. Blagovna znamka Ricostru združuje vizualno estetiko z ostrimi linijami, inovativnim izdelovanjem in visoko-tehnološkimi tkaninami, ki prinašajo futurističen duh prepletanja narave, časa in prostora. Kreativni pristopi blagovne znamke se prenašajo v udobne in čiste dizajne.
Kot tretji največji svetovni proizvajalec pametnih telefonov je Huawei CBG v letu 2016 doživel neverjetne uspehe. Na prestižni Interbrandovi lestvici najboljših globalnih blagovnih znamk je dosegel 72. mesto, s prodajo telefonov Huawei P9 in Huawei P9 Plus pa je presegel številko 10 milijonov.
Partnerstvo z Ricostru bo nadgradilo Huaweijeve pretekle dosežke s presenetljivo estetiko in unikatno uporabniško izkušnjo. Glory Cheung, direktorica Huaweijevega marketinga je povedala: »Resnično se veselimo sodelovanja z Rico, ki v svet dodatkov za pametne telefone prinaša nove estetske koncepte. Huawei verjame, da lahko tehnologija zaživi z umetnostjo in uporabnikom omogoči izražanje svoje identitete. Huawei bo še naprej ponujal produkte, ki bodo na trgu izstopali – tokrat z dizajnom in vizijo Ricostru.«
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |