11.01.2016
Objavil: Dare Gliha
Na sejmu CES 2016 je Huawei Consumer Business Group (CBG) objavil izjemne poslovne rezultate in naglo rast glede na prejšnje leto. Huaweijevi prihodki v letu 2015 so presegli 20 milijard dolarjev, kar je skoraj 70-odstotna rast glede na leto 2014.
Na tržišče je v letu 2015 poslal kar 108 milijonov pametnih telefonov – 44 odstotkov več glede na prejšnje leto. S tem je postal prvi kitajski proizvajalec pametnih telefonov, ki je presegel mejnik stotih milijonov.
Huawei raste na svetovnih trgih, na Kitajskem na prvem mestu seznama proizvajalcev pametnih telefonov
Ker je Huawei v letu 2015 na tržišče poslal 108 milijonov pametnih telefonov, je utrdil svoj položaj med prvimi tremi glede na tržni delež ter občutno zmanjšal zaostanek za konkurenco. Poleg tega je od marca 2015 obdržal najvišji tržni delež na Kitajskem. V tem času je predstavil dva pametna telefona visokega kakovostnega razreda, P8 in Mate S. Skupaj z dosežkom na Kitajskem je Huawei doživel velik uspeh tudi na svetovnih trgih. V Zahodni Evropi je Huaweijev tržni delež na področju pametnih telefonov višjega cenovnega razreda (400 do 500 evrov) presegel 60 odstotkov. V Španiji, Italiji, Belgiji, Švici, na Portugalskem in več drugih državah pa je bil med prvimi tremi, kar se tiče tržnega deleža. V Latinski Ameriki je v letu 2015 na tržišče poslal več kot 12 milijonov pametnih telefonov, kar je 68 odstotkov več kot leto pred tem. V severovzhodni Evropi je to število preseglo 3,46 milijona, kar je 114 odstotkov več kot leta 2014, na Srednjem Vzhodu in v Afriki pa so z 12 milijoni po tržnem deležu dosegli drugo mesto.
Impresivna rast vrednosti blagovne znamke Huawei
1. Huawei se je s 97. mesta v letu 2014 povzpel na 88. mesto Interbrandove lestvice Top 100 Global Brands.
2. Huawei je bil umeščen na 70. mesto na seznamu največ vrednih svetovnih znamk BrandZ 100.
3. V poročilu svetovno znane raziskovalne ustanove IPSOS je bil Huawei prvi, kar se tiče višanja prepoznavnosti. Napram 65 odstotkom v prejšnjem letu je leta 2015 bilo s Huaweijevimi telefoni seznanjenih kar 75 odstotkov potrošnikov.
4. V primerjavi s prejšnjim letom se je prepoznavnost znamke znatno povečala tudi v Evropi: Na Portugalskem (87 odstotkov), v Italiji (82 odstotkov), Španiji (79 odstotkov), na Nizozemskem (73 odstotkov) in v Nemčiji (68 odstotkov).
5. Skupaj z višanjem prepoznavnosti znamke Huawei je zrasla njegova ocena NPS (Net Promoter Score), ki znaša 47, kar Huawei postavi na tretje mesto na svetu.
Huaweijevi izdelki, kot so P8, Mate 7, Mate S in Nexus 6P, so bili v letu 2015 dobro sprejeti na svetovnih tržiščih:
• P8 so po svetu razposlali 4,5 milijona kosov in naprava je prejela pomembna priznanja, med drugimi: 'Best Recommendation Award' severnoevropskega Ljud & Bild, 'White Gold Award' danskega Tech-Testa in 'Recommended Product Award' norveške kritiške spletne strani Dinside.
• V letu 2015 je bilo na tržišče poslanih več kot 7 milijonov pametnih telefonov Mate 7, ki je osvojil lovoriko 'BEST of IFA 2014' in druga priznanja od Android Authority, GSM Arena in Tom's Guide.
• Mate S je v štirih mesecih od njegove izdaje na tržišče prispel v več kot 800.000 kosih v 48 državah Azije in Evrope. Osvojil je 9 svetovnih nagrad, med drugimi 'BEST of IFA 2015', tako pri Global Technology Media GIGA kot tudi AndroidPIT.
• Huawei Nexus 6P, izdelan v sodelovanju z Googlom, je doživel močan preboj v Severni Ameriki, kjer je bil v trgovini Google Store razprodan v prvem mesecu po izidu. V svetu se je Nexus 6P prodajal v več kot 60 državah in regijah, kjer je nemudoma postal priljubljen izdelek z odličnimi ocenami tehnoloških medijev. Bil je tudi finalist 'Holiday Season Recommendation', 'Editor's Choice' in 'Best of 2015', saj je dobival priporočila v različnih mainstream medijih, kar kaže na Huaweijev dober tehnološki razvoj ter dizajn izdelkov in spretno izdelavo.
Huawei se osredotoča na zmagovalna sodelovanja in raziskovanje, ki bo poganjalo prihodnje inovacije
Izjemno poslovno uspešnost Huawei je mogoče pripisati njegovemu ogromnemu vložku v inovacije ter raziskovanje in razvoj. Huawei je po svetu ustanovil 16 raziskovalnih laboratorijev, vključno s Kitajsko, Nemčijo, Švedsko, Rusijo in Indijo. V letu 2014 je 14,2 odstotka prihodkov vložil v raziskovanje in razvoj ter prijavil 76.687 patentov, od katerih se jih preko 18.000 nanaša na Huaweijeve naprave.
Huawei v svojih izdelkih uporablja samostojno razvite inovacije, ki ljudem omogočajo čudovite izkušnje z uporabo naprav. 98 milijonov dolarjev je v treh letih vložil v na novo ustanovljeno raziskovalno skupino v Franciji, ki je za Mate 8 ustvarila prvi Huaweijev lasten ISP (Image Service Processor). Ta je uporabnikom omogočil zajemanje boljših fotografij s hitrejšim fokusiranjem, izboljšano jasnostjo in pravilnejšimi barvami. Nenazadnje je tehnologija Press Touch, predstavljena v telefonu Mate S, podrla tradicijo dvodimenzionalnega upravljanja zaslonov na dotik in pričela novo obdobje interakcije med človekom in strojem. Poleg tega je Huaweijeva tehnologija Fingerprint 2.0 zvišala hitrost zaznavanja za 100 odstotkov, upravljanje s členki pa je bilo med uporabniki dobro sprejeto.
V letu 2016 bo Huawei nadaljeval v duhu zmagovalnih sodelovanj in se bo še naprej povezoval z najboljšimi znamkami, ki jih premorejo različne industrije. Pričakujemo lahko zastavonošne naprave, pametne domove in storitve v oblaku. S pomočjo napredne tehnologije, inovacije in sodelovanja, bo Huawei nadaljeval z dostavljanjem vodilnih tehnoloških izdelkov svojim strankam. Smernice prihodnosti s področja potrošniških naprav v povezavi z napredno tehnologijo partnerjev bodo prinesle nove vrhunske izdelke in neverjetno uporabniško izkušnjo.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |