07.02.2008
Objavil: Igor Prešeren
Kot poroča M:Metrics se v ZDA in zahodni Evropi število ljudi, ki so v preteklem letu naložili novo igro ni povečalo, kljub temu, da mobilne igre igra več uporabnikov kot kadarkoli prej.
Skoraj tri četrtine od 98,4 milijona ljudi v Franciji, Nemčiji, Italiji, Španiji, Veliki Britaniji in ZDA, ki so v decembru mesecu igrali igre na mobilniku, so igrali igre, ki so bile v osnovi že naložene na mobilniku, kar kaže na velik in še ne dosežen potencial prenosljivih vsebin. M:Metrics poroča, da je 38,5 milijona oziroma 8,8 % mobilnih uporabnikov igralo igre, ki so jih prenesli in nato shranili na mobilnik. Številka, ki se nič kaj bistveno ne razlikuje od tiste izpred leta dni, ko je 35,3 milijona oziroma 8,7 % uporabnikov igralo preneseno igro.
V mesecu decembru je v ZDA in Veliki Britaniji preneslo igro le 14,4 milijona oziroma 3,3 % mobilnih uporabnikov, kar je celo manj kot v decembru 2006, ko je bila ta številka 14,6 milijona (3,6%). Z 12,7 % uporabnikov je Španija na prvem mestu po številu uporabnikov, ki so že prenesli igre, s 5,6 % pa tudi po največjem številu prenosov mobilnih iger. Francija po drugi strani zaostaja na vseh področjih, s 3,5 % igralcev prenesenih iger in samo 1,3 % tistih, ki so mesecu decembru prenesli novo igro.
“Eden izmed največjih izzivov, s katerimi se založniki srečujemo ob vse bolj rastoči priljubljenosti pametnih telefonov, je široka dostopnost zastonjskih ali piratskih vsebin za tovrstne naprave,” je sporočil Seamus McAteer, vodja razvoja in analiz pri družbi M:Metrics.
Pametni telefoni postajajo vse bolj popularni, predvsem s prihodom uporabniku prijaznih zmogljivih naprav, kot so BlackBerry Pearl in Samsung Blackjack, kot tudi večpredstavnostnih naprav, kot je Applov iPhone ali Nokiina serija N. Lastniki pametnih telefonov so bolj pogosti uporabniki mobilnih vsebin, kot lastniki navadnih telefonov in ta uporaba se ne omejuje zgolj na e-pošto ter mobilne spletne iskalnike, ampak tudi na igre in ostalo mobilno zabavo. Na primer v Veliki Britaniji je okoli 17 % lastnikov pametnih telefonov igralo preneseno mobilno igro v zadnji četrtini leta, kar je precej več v primerjavi z 9,8 % lastnikov navadnih telefonov, še poroča M:Metrics.
“Medtem, ko te naprave prispevajo k večji uporabi mobilnih večpredstavnostnih vsebin, je odprtost pametnih platform omogočila internet in prekinila navezanost na stacionarno delovno mesto,” še opaža McAteer. “Da bi uspeli na takšnem trgu, bodo morali založniki iger ustvariti nove načine, ki bi utegnili vključevati tudi naročnine na internetne igralske skupnosti, oglasno trženje ali subvencioniranje in samo fizično distribucijo.”
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |