marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

Spremenljiv uspeh industrije mobilnih iger


Mesečna uporaba mobilnih iger v mesecu decembru leta 2006

07.02.2008
Objavil: Igor Prešeren

Kot poroča M:Metrics se v ZDA in zahodni Evropi število ljudi, ki so v preteklem letu naložili novo igro ni povečalo, kljub temu, da mobilne igre igra več uporabnikov kot kadarkoli prej.

Skoraj tri četrtine od 98,4 milijona ljudi v Franciji, Nemčiji, Italiji, Španiji, Veliki Britaniji in ZDA, ki so v decembru mesecu igrali igre na mobilniku, so igrali igre, ki so bile v osnovi že naložene na mobilniku, kar kaže na velik in še ne dosežen potencial prenosljivih vsebin. M:Metrics poroča, da je 38,5 milijona oziroma 8,8 % mobilnih uporabnikov igralo igre, ki so jih prenesli in nato shranili na mobilnik. Številka, ki se nič kaj bistveno ne razlikuje od tiste izpred leta dni, ko je 35,3 milijona oziroma 8,7 % uporabnikov igralo preneseno igro.

V mesecu decembru je v ZDA in Veliki Britaniji preneslo igro le 14,4 milijona oziroma 3,3 % mobilnih uporabnikov, kar je celo manj kot v decembru 2006, ko je bila ta številka 14,6 milijona (3,6%). Z 12,7 % uporabnikov je Španija na prvem mestu po številu uporabnikov, ki so že prenesli igre, s 5,6 % pa tudi po največjem številu prenosov mobilnih iger. Francija po drugi strani zaostaja na vseh področjih, s 3,5 % igralcev prenesenih iger in samo 1,3 % tistih, ki so mesecu decembru prenesli novo igro.

“Eden izmed največjih izzivov, s katerimi se založniki srečujemo ob vse bolj rastoči priljubljenosti pametnih telefonov, je široka dostopnost zastonjskih ali piratskih vsebin za tovrstne naprave,” je sporočil Seamus McAteer, vodja razvoja in analiz pri družbi M:Metrics.

Pametni telefoni postajajo vse bolj popularni, predvsem s prihodom uporabniku prijaznih zmogljivih naprav, kot so BlackBerry Pearl in Samsung Blackjack, kot tudi večpredstavnostnih naprav, kot je Applov iPhone ali Nokiina serija N. Lastniki pametnih telefonov so bolj pogosti uporabniki mobilnih vsebin, kot lastniki navadnih telefonov in ta uporaba se ne omejuje zgolj na e-pošto ter mobilne spletne iskalnike, ampak tudi na igre in ostalo mobilno zabavo. Na primer v Veliki Britaniji je okoli 17 % lastnikov pametnih telefonov igralo preneseno mobilno igro v zadnji četrtini leta, kar je precej več v primerjavi z 9,8 % lastnikov navadnih telefonov, še poroča M:Metrics.

“Medtem, ko te naprave prispevajo k večji uporabi mobilnih večpredstavnostnih vsebin, je odprtost pametnih platform omogočila internet in prekinila navezanost na stacionarno delovno mesto,” še opaža McAteer. “Da bi uspeli na takšnem trgu, bodo morali založniki iger ustvariti nove načine, ki bi utegnili vključevati tudi naročnine na internetne igralske skupnosti, oglasno trženje ali subvencioniranje in samo fizično distribucijo.”

fotografije
Mesečna uporaba mobilnih iger v mesecu decembru leta 2006 Mesečna poraba po različnih storitvah mobilnih tehnologij v mesecu decembru 2007
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki