15.11.2007
Objavil: Thomas Bergant
[b]izi[/b]mobil je na novinarski konferenci ob drugi obletnici delovanja predstavil poslovne rezultate in strategijo. Odločitev, da bodo ponudili kvalitetno, enostavno, cenovno ugodno predplačniško storitev, ki jo bodo prilagajali potrebam uporabnikov, se je izkazala za pravilno, ...
... saj se jim je priključilo že 47.000 aktivnih uporabnikov, kar predstavlja več kot 6% vseh slovenskih uporabnikov predplačniških mobilnih storitev.
Po izgubi v prvem letu letos že beležijo pozitiven izid poslovanja. V drugem letu poslovanja so uspeli prebiti prag rentabilnosti, zadržati hitro rast prihodkov in krotiti stroške poslovanja.
»Ob pričetku delovanja smo se obvezali, da bomo vodili premišljeno cenovno politiko in da bomo vedno znova dodajali nove ugodnosti za naše uporabnike. To obljubo smo izpolnili in v dveh letih ponudbo obogatili s številnimi ugodnostmi in novostmi«, je povedala Meta Marinšek, direktorica izimobila.
Največja novost, ki so jo vpeljali v septembru je izimobilni portal, do katerega lahko dostopajo vsi uporabniki mobilne telefonije.
V povezavi s poslovnimi partnerji (SPAR Slovenija, ŠKL...) bodo v bodoče ponudili svojim uporabnikom še vrsto ugodnosti.
Delujejo tudi družbeno odgovorno in v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije del svojih prihodkov namenjajo reševanju socialnih problemov ogroženih družin.
»Naši cilji so še vedno enaki: izpolnjevati zavezo in ostati najugodnejši ponudnik predplačniške mobilne telefonije v Sloveniji ter v povezavi s poslovnimi partnerji, predvsem našim uporabnikom zagotoviti številne ugodnosti«, je zaključila Marinškova.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |