20.11.2008
Objavil: Dare Gliha
Izimobil je v treh letih delovanja dosegel že zavidljivi 7-odstotni delež na trgu predplačniške telefonije in 2,5-odstotni delež celotne ponudbe mobilne telefonije, kar je po analizah evropskega in ameriškega trga za MVNO izjemen uspeh.
Že v drugem letu poslovanja so beležili pozitiven izdi poslovanja, letos pa so v primerjavi z enakim obdobjem lani zabeležili 17,1-odstotno rast prihodkov in 16,4-odstotno rast stroškov ter v prvih 9-ih mesecih dosegli 78.589 EUR dobička.
»Kljub hudi konkurenci na trgu ostaja še naprej naše vodilo transparentna cenovna politika, brez drobnega tiska in nove, enostavne, za uporabnike prijazne storitve«, je povedala Meta Marinšek, direktorica izimobila.
Številnim ugodnostim za uporabnike (iziklub, možnost nakupa mobilnih aparatov po ugodnih cenah, bonus pri polnjenju računa na spletu, zbiranje bonov izikuža...) so v letošnjem letu v sodelovanju z družbo Margento uporabnikom kot prvi na trgu ponudili tudi možnost direktnih polnitev predplačniškega računa na prodajnem mestu. »Prisloni ga na izi« je storitev, ki uporabnikom omogoča polnitev računov brez vpisovanja 16-mestne kode, samo s prislonom mobilnega telefona na Margentov terminal. Po uspešnem testiranju so pričeli z opremljanjem prodajnih mest po vsej Sloveniji.
Z akcijo »izi ima kratkega« je izimobil osveščal uporabnike o pomembnosti obračunskega intervala. Pri izimobilu je obračunski interval 15-sekundni. Dolžina obračunskega intervala pomembno vpliva na ceno pogovorov, saj je pri krajšem intervalu klic obračunan korektneje. Uporabniki zaradi daljših obračunskih intervalov za pogovore plačujejo veliko več.
»Naši cilji so še vedno enaki: izpolnjevati zavezo in ostati najugodnejši ponudnik predplačniške mobilne telefonije v Sloveniji ter v povezavi s poslovnimi partnerji našim uporabnikom zagotoviti številne novosti, ki bodo uporabnikom poenostavile in približale uporabo izimobilovih storitev« je zaključila Marinškova.
Predstavili so tudi novo storitev - TOČKA – Modro sporočilo z vrednostjo
TOČKA je namenjena vsem uporabnikom mobilne telefonije in oglaševalcem, svojim uporabnikom pa omogoča ugodnosti, ki jih prejmejo z ogledi oglasov na mobilnem telefonu. Uporabnik za vsak prejet oglas dobi nagrado v obliki točk, ki jih enostavno vnovči na različnih prodajnih mestih.
V TOČKO se lahko prijavijo vsi uporabniki mobilne telefonije v Sloveniji, starejši od 15 let, ki jim mobilni operater omogoča dostop do kratke številke 3388 (Debitel, izi mobil, Mmobil, Mobitel, Si.mobil). Storitev TOČKA je brezplačna – uporabniki ne plačajo aktivacije, mesečne naročnine, niti prejema oglasa. Še več, za vsak prejet oglas so nagrajeni s točkami!
TOČKA zagotavlja natančno segmentiranje prejemnikov oglasov, ki si želijo oglasov iz interesnih področij, ki so si jih izbrali ob prijavi in se z oglaševalcem pogovarjajo ter skupaj z njim odkrivajo primernost oglaševane ponudbe. TOČKA uporabniku nudi pozitivno oglaševalsko izkušnjo, saj je na ta način oglas postal vsebina, ki jo je uporabnik vesel in ne moteč element v njihovem vsakodnevnem življenju.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |