08.07.2015
Objavil: Dare Gliha
Številni dodatni stroški, ki jih zaračunavajo operaterji, so po mnenju ZPS ekonomsko neupravičeni. Zakaj lahko prepis računa pri operaterju stane celo 5 evrov in več, če npr. podjetje za poslani opomin ne sme zaračunati več kot so dejanski stroški izdelave in pošiljanja opomina?
Paketi se spreminjajo tako hitro, da se potrošnikov obstoječi paket, ki se zdi trenutno najugodnejši, kaj kmalu lahko znajde med precej manj ugodnimi. A če ga bo potrošnik zamenjal, pravzaprav ne bo nič na boljšem – prihranek pri mesečni naročnini bo v prihodnjih mesecih izničil znesek, ki ga bo moral plačati za spremembo paketa. Le zakaj je ta strošek značilen samo za storitve mobilne telefonije?
Pri prekinitvi pogodbe brez vezave pa je sporno še kaj več kot le ekonomska upravičenost višine zneskov, ki jih zaračunavajo operaterji, opozarjajo na ZPS. Če potrošnik ne odstopi od pogodbe predčasno, saj se je obdobje vezave že izteklo, je zaračunavanje teh stroškov povsem neutemeljeno in tak pogodbeni pogoj je nepošten, saj v škodo potrošnika povzroča znatno neravnotežje v pogodbenih pravicah in obveznostih strank. Vsa ta vprašanja so z ZPS poslali tudi operaterjem – skupaj z javnim pozivom, naj prenehajo zaračunavati neutemeljene stroške. O nepravilnostih pa so obvestili regulatorje trga (Tržni inšpektorat RS, Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve in Agencijo za varstvo konkurence).
Operaterje so prosili, da do 31. julija 2015 sporočijo, ali bodo upoštevali poziv ZPS k izboljšanju dobre poslovne prakse in kakšne konkretne ukrepe bodo sprejeli v zvezi z naštetimi stroški.
Več o pozivu ZPS si lahko preberete na njihovi spletni strani.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |