13.01.2016
Objavil: Dare Gliha
Mednarodna analitska hiša IDC (International Data Corporation) je preučila trg končnih varnostnih rešitev za potrošnike in poslovne uporabnike ter na podlagi podatkov za leto 2014 izdala poročilo. Po podatkih slednjega Kaspersky Lab raste hitreje od trga kot celote: globalni prihodki vseh ponudnikov končnih varnostnih rešitev so se povečali za 2,6 odstotka, medtem ko so prihodki Kaspersky Laba zrasli za 6,5 odstotka.
Poročilo kaže, da so globalni prihodki vseh ponudnikov končnih varnostnih rešitev v 2014 skupaj znašali 9 milijard ameriških dolarjev (8,27 milijard EUR), pri čemer so prihodki štirih ponudnikov končnih varnostnih rešitev presegli 700 milijonov ameriških dolarjev (643 milijonov EUR). Med temi ponudniki, ki so skupaj dosegli 64 odstotkov prihodkov trga, je četrti po vrsti s prihodki 710,6 milijonov ameriških dolarjev (652,8 milijonov EUR) tudi Kaspersky Lab. V letu 2014 so njegovi prihodki zrasli za 6,5 odstotka in zajeli 7,9-odstotni tržni delež. Kaspersky lab je bil četrti tudi v letu 2013, ko so se prihodki podjetja povečali za 6,1 odstotka in so znašali 667 milijonov ameriških dolarjev (612,6 milijonov EUR).
Poleg tega je mednarodna analitska hiša IDC zaradi rastočega deleža na trgu končnih rešitev za potrošnike Kaspersky Lab prepoznala kot ponudnika z opaznim napredkom (ang. notable gainer). Ta segment je v 2014 zrastel za le en odstotek, delež Kaspersky Laba pa je zrastel za več kot 9 odstotkov. Skupna nizka rast segmenta se v veliki meri povezuje z zmanjševanjem pošiljk osebnih računalnikov.
Garry Kondakov, direktor poslovanja pri Kaspersky Labu je povedal: »Imenovanje za ponudnika z opaznim napredkom s strani mednarodne analitske hiše IDC nas zelo veseli. Končne varnostne rešitve so vselej bile jedro našega delovanja, še posebej v segmentih potrošnikov ter malih in srednje velikih podjetij. Tudi v prihodnje bomo nadaljevali z zagotavljanjem najboljših rešitev zanje. Hkrati v prihodnjih letih pričakujemo, da bo eden glavnih dejavnikov rasti vezan na segment velikih podjetij, še posebej na področju t.i. non-endpoint varnostnih rešitev. Potrebe naših potrošnikov so se spremenile skladno z evolucijo krajine groženj in vzpona usmerjenih napadov. Kaspersky Labova globalna enota za obveščanje o kibernetski varnosti in napredne tehnologije jim lahko pomagajo pri spopadanju z najbolj naprednimi grožnjami. Skladno z našim dolgoročnim strateškim načrtom lahko v prihodnosti pričakujemo razširitev storitev podjetja z varnostnimi rešitvami in storitvami, ki segajo onkraj klasičnega področja končnih varnostnih rešitev.«
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |