31.07.2009
Objavil: Dare Gliha
V svetu trenutno vlada stanje recesije, zaradi česar se slabše prodajajo mobilniki luksuznega cenovnega razreda, saj uporabniki niso več pripravljeni odšteti 5000 ali več evrov za mobilnik, ki izgleda prestižneje.
»Pregrešno dragi mobilniki so zelo priljubljeni v državah, kjer z nakupom sosedu poveš, da si uspel. Vendar pa se zaradi gospodarske krize za to potezo odloča vse manj ljudi,« je povedal Avi Greengart, raziskovalec pri podjetju Current Analysis.
Vseeno pa niso tako črnogledi pri Vertu-ju, saj tam menijo, da bodo luksuzni mobilniki obstali na površju. »Koncept prestižnega mobilnika je enak kot pri urah in avtomobilih višjega cenovnega razreda. Vse ure kot avtomobili delujejo na istem principu, vseeno pa so med znamkami ogromne razlike. To lahko mi prenesemo na mobilni svet,« je povedal Frank Nuovo iz podjetja Vertu.
Pri Motoroli so vseeno zaradi črnogledih napovedi prekiniki izdelavo zadnje serije luksuznih mobilnikov, modela Ivory E18, saj so dobili zelo slabe odzive operaterjev.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |