marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaQualcomm z naraščajočimi prihodki in dobičkom
02.12.2024

Qualcomm z objavo finančnih rezultatov za 4. četrtletje zaključuje uspešno leto. V četrtem fiskalnem četrtletju so se prihodki podjetja v primerjavi s četrtim četrtletjem leta 2023 povečali za 19 %, čisti dobiček pa se je skoraj podvojil (+96 %).

slikaSamsung naj bi proizvodnjo Exynosa prenesel na podjetje TSMC
29.11.2024

Samsungove težave z Exynosom bi lahko privedle do tega, da bi podjetje proizvodnjo čipov oddalo zunanjemu izvajalcu. Po podatkih enega od virov naj bi korejsko podjetje razmišljalo o TSMC kot zunanjem proizvodnem partnerju, pozneje pa je govorice podprl nekdanji Qualcommov uslužbenec, ki je trenutno industrijski analitik.

slikaVeč kot četrtina vprašanih porabi 30 do 59 minut za prevoz na delo
27.11.2024

Ker vsakodnevni prevoz iz dela in nazaj postaja podaljšek delovnega dne, je maksimalna produktivnost med vsakodnevnim prevozem ključnega pomena. Po podatkih najnovejše raziskave podjetja HONOR, štiri od petih Evropejcev vsakodnevno prevozijo manj kot 30 minut, več kot četrtina vprašanih porabi 30 do 59 minut za prevoz na delo.

slikaSamsung razširja razpoložljivost najnovejših izkušenj za nosljive naprave
25.11.2024

Uporabniški vmesnik One UI 6 Watch bo z najnovejšo posodobitvijo programske opreme na voljo za širši nabor naprav Galaxy Watch. Posodobitev bo izbrane funkcije iz naprav Galaxy Watch Ultra in Galaxy Watch7 prenesla na prejšnje generacije naprav Galaxy Watch po vsem svetu,.

članki

Lenovo vstopa v 
večletno partnerstvo s Scuderio Ferrari


28.03.2018
Objavil: Dare Gliha

Lenovo nadaljuje lastne ambicije postati ena najbolj oboževanih in globalno priznanih blagovnih znamk na svetu, zato je družba sklenila večletno sponzorsko partnerstvo s podjetjem Scuderia Ferrari. To velja od sezone včerajšnje nedelje, ko se je pričela nova sezona Formule 1.

Partnerstvo bo poskrbelo za izpostavljenost blagovne znamke, saj bo logotip Lenovo postavljen na bočno krilo in sprednje vzmetenje dirkalnika Scuderia Ferrari 2018 F1, kot tudi na ekipne uniforme in na roki dirkalnih oblek voznikov. Lenovo bo prav tako zagotavljal izdelke (prenosne računalnike ThinkPad in tablice Miix) zaposlenim v ekipi Scuderia Ferrari, ti jih bodo uporabljali na dirkališčih in izven njih.

Gianfranco Lanci, predsednik in operativni direktor družbe Lenovo, je partnerstvo komentiral takole: “Lenovo z zadovoljstvom postaja partner ekipe Scuderia Ferrari, saj se tako približuje eni najbolj ikonskih svetovnih blagovnih znamk, ki je sinonim za odličnost v oblikovanju, zmogljivostih in inovacijah – vrednotah, ki so pomembne družbi Lenovo. Kombinacija globalne platforme Formule 1 in blagovne znamke Ferrari je odlična priložnost za nadaljnjo rast blagovne znamke Lenovo na svetovnem prizorišču.”

Logotip Lenovo se je prvič pojavil na dirkalniku SF71H 22. februarja v italijanskem mestu Maranello, svetovno premiero pa bo doživel v Avstraliji, kjer bo v mestu Melbourne potekala prva Velika nagrada letošnje sezone F1.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki