21.01.2011
Objavil: Dare Gliha
Podjetje Lenovo je objavilo oblikovanje novega poslovnega oddelka, imenovanega Mobile Internet and Digital Home Business Group (MIDH), katerega skrb bo razvoj novih, s spletom povezanih digitalnih naprav, kot so tablični računalniki, pametni telefoni, pametni televizorji ter druge naprave, povezane z računalništvom v oblaku. Skupina strokovnjakov bo zadolžena tudi za razvoj novih storitev in aplikacij, ki bodo tesno povezane z novo generacijo teh »konvergenčnih« naprav.
Novoustanovljeni oddelek MIDH bo vodil Liu Jun, dosedanji predsednik oddelka izdelkov Lenovo, na tem mestu pa ga bo nadomestil Peter Hortensius, dosedanji vodja oddelka izdelkov Think.
“Lenovo vidi v mobilnem internetu velik potencial rasti, prav tako pa bo v prihodnosti razvoj naprav krojilo računalništvo v oblaku. Za Lenovo je to odlična priložnost, da še razširi področja svojega poslovanja, čemur tudi namenjamo znatna naložbena sredstva. Mobilni internet ter rešitve za digitalni dom bodo poskrbele za precej bolj osebno tehnološko izkušnjo uporabnikov, v Lenovu pa bomo uporabili svoje znanje, ustrvarjalnost ter inovativnost za oblikovanje novih izdelkov, ki bodo pisani na kožo uporabnikom,” je povedal generalni direktor družbe Lenovo Yang Yuanqing.
Mobilne naprave z internetno povezljivostjo
Lenovo že danes ponuja izdelke s podporo mobilnemu internetu. Na sejmu Consumer Electronics Show (CES), ki je v začetku januarja potekal v Las Vegasu, so predstavili hibridni računalnik IdeaPad U1, ki je kombinacija mini prenosnega računalnika ter tablice LePad. Med novimi tehnologijami na sejmu CES je bilo na razstavnem prostoru podjetja moč videti tudi pametni televizor ter vrsto drugih naprav za uporabo v multimedijsko naravnanem domačem okolju. V letu 2010 je Lenovo na Kitajski trg vstopil tudi na področje pametnih mobilnih telefonov, saj namerava v prihodnje ta segment naprav še razširiti z novimi izdelki.
Nov oddelek s preizkušenim vodjo
Liu Jun, ki bo vodil oddelek MIDH, ima bogate izkušnje iz računalniške industrije, saj je bil kot nekdanji vodja oddelka za vse izdelke Lenovo med najbolj zaslužnimi za doseg doslej rekordnega 10,4-odstotnega globalnega tržnega deleža. Liu Jun je leta 2008 vodil tudi vstop Lenova na trg prenosnikov za domače uporabnike in poskrbel za uveljavitev blagovne znamke IdeaPad, ki je danes na voljo v več kot 90 državah po svetu in velja za znamko z najvišjo letno rastjo (med največjimi 6-imi svetovnimi proizvajalci). Dodatno so osebni računalniki tipa vse-v-enem, ki jih Lenovo trži pod blagovno znamko IdeaCentre, trenutno na tretjem mestu med vsemi svetovnimi proizvajalci, njihova prodaja pa se količinsko vsako leto podvoji.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |