16.06.2017
Objavil: Dare Gliha
Družba Lenovo je najavila nov partnerski program, ki nagrajuje zvestobo in uspeh. Lenovo Partner Engage Program deluje na globalni ravni, pridružijo pa se mu lahko tako novi kot obstoječi prodajalci Lenovo opreme v regiji EMEA ali po svetu.
Partnerski statusi so razdeljeni v razrede pooblaščeni, srebrni, zlati in platinasti. Pogoji za doseganja partnerskega statusa so poenostavljeni in preglednejši, novi program pa prinaša več priložnosti za rast poslovanja, dostop do prodajnih in tehničnih izobraževanj, marketinških orodij, storitev in podpore.
Lenovo je prisluhnil pripombam partnerjev in poenostavil partnerske statuse, iz katerih je odstranil cilje ter poenostavil sistem nagrajevanja. Sočasno je podjetje izboljšalo marketinška orodja in dostop do nagrad. Globalno ogrodje partnerskega sistema partnerjem omogoča večjo preglednost in dobičkonosnost, posebne nagrade so na voljo za rast prodaje na področju računalnikov in rešitev za podatkovne centre.
Z nadgradnjo in izboljšavami obstoječega partnerskega kanala novi partnerski kanal pozna tudi specializacijo partnerjev. Ti se lahko prijavijo na enega ali več prodajnih programov na različnih nivojih. Za nekatere med njimi se morajo tudi ustrezno certificirati, temu primerne pa so tudi nagrade.
Preprost in pregleden Lenovo Partner Engage Program prinaša partnerjem številne ugodnosti, kot so popusti, sredstva za razvoj in enostaven dostop do partnerju prilagojenih poslovnih virov. Partnerskim podjetjem je na voljo namenski portal, preko katerega imajo dostop do informacij o prodaji, izdelkih, marketinških gradiv, treningov kot tudi spletne klepetalnice namenjene podpori partnerjev.
“Naša industrija je bolj dinamična kot kadarkoli prej. Potrebe strank so vse kompleksnejše, saj si želijo bolj prilagodljivih delovnih mest in enostavne rasti poslovanja. Dober poslovni partner, ki jim lahko ponudi celovite rešitve in hkrati preseže pričakovanja strank, je zanje izjemnega pomena,” je povedal operativni direktor in podpredsednik partnerskega kanala za regijo EMEA v Lenovu Marco Andresen in dodal: “Lenovo si prizadeva ustvarjati priložnosti za svoje partnerje, ne pa tekmovati z njimi. Izboljšan partnerski program bo partnerjem omogočil doseganje hitrejše rasti, obenem pa specializiral ponudbo na področju računalništva in podatkovnih centrov.”
Lenovo Partner Engage Program bo začel delovati po vsem svetu 1. julija letos. Več informacij je na voljo na povezavi: https://www.lenovopartner.com/lenovo-engage.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |