22.02.2007
Objavil: Sašo Mlakar
LG Electronics je na njihovi tiskovni konferenci na 3GSM World Congress 2007 najavil njihove ambiciozne poslovne načrte in strategijo za evropski trg. Da bi utrdili svojo prisotnost na 3G trgu, so pri LG-ju predstavili funkcijsko bogate 3G naprave, kakor tudi DVB-H telefon na osnovi WCDMA, ki je prvi na svetu, LG-KU950, kakor tudi tanek multimedijski 3G mobilnik LG-KU250.
LG-KU250, izbran za GSM Association »3G for All« kampanjo, je še posebej pomemben kot visoko zmogljiva, a vseeno cenovno sprejemljiva pot, da se s 3G tehnologijo seznanijo prav vsi.
»Naša Black Label serija je bila prva linija pod okriljem globalne osnovne strategije družbe, ki nam je pomagala postaviti naše artikle pred tekmece,« je na konferenci dejal Jae Bae, izvršni podpredsednik pri LG Electronics Mobile Communications Company. »S svojo na dotik občutljivo tipkovnico, je Chocolate Phone naredil nov trend v oblikovanju, njegova prodaja pa bo presegla 10 milijonov enot to leto.«
»Naš Shine Phone, drugi mobilnik v Black Label seriji in PRADA Phone od LG-ja, umetnina narejena v sodelovanju z modno hišo PRADA, bosta še naprej narekovala trende mobilne telefonije s svojim stilom in značilnostmi,« je še dodal gospod Bae. »To bo pomagalo LG-ju okrepiti položaj vodilne mobilne znamke na svetovnem trgu, kakor tudi evropskem.«
V letu 2006 je LG dosegel prodajo 8,7 milijona enot v Evropi. Družba pa za letošnje leto načrtuje prodajo več kot 14 milijonov enot v Evropi, kar bi bil 60 % porast glede na lansko leto.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |