18.09.2009
Objavil: Dare Gliha
LG-jev multimedijski mobilnik LG Arena je vsega pet mesecev po predstavitvi že presegel milijon prodanih izdelkov. Dobra prodaja LG-jevega zastavonoše in drugih modelov je tudi pomenila, da je korejski proizvajalec obdržal tretje mesto med proizvajalci mobilnih telefonov.
LG Arena je uresničila napovedi tržnih strokovnjakov, da bo prestižni mobilnik zelo dobro sprejet med uporabniki. Po najavi mobilnika na kogresu mobilne telefonije Mobile World Congress 2009 v Barceloni, je le-ta svojo komercialno pot začel aprila, le pet mesecev kasneje pa zabeležil milijonti prodani primerek. Zelo dobro prodajo beleži predvsem v Evropi, kjer so ga številni operaterji izbrali za najprestižnejši telefon v svoji ponudbi. Mobilnik, ki je naprodaj v 53 državah po svetu, je najbolj priljubljen v Franciji, na Portugalskem ter v Romuniji.
»Živimo v dobi mobilnih telefonov, ki so že zdavnaj presegli svoje osnovno poslanstvo, torej komuniciranje. Danes so mobilniki postali poslovna orodja hkrati pa tudi igričarski pripomočki, z njimi pa smo lahko stalno povezani s svetom. LG Arena je bila razvita prav s tem namenom, da uporabnikom ponudi najboljšo uporabniško izkušnjo,« je povedal predsednik in izvršni direktor družbe LG Mobile, dr. Skott Ahn. Nadaljeval je: »Upoštevajoč odlično prodajo modela Arena, lahko sklepamo, da uporabniki cenijo naša prizadevanja za stalno inoviranje ter naš posluh za njihove želje.«
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |