14.04.2009
Objavil: Thomas Bergant
Družba LG Mobile je mobilni telefon LG Cookie, ki predstavlja zadnjo generacijo mobilnikov z na dotik občutljivimi zasloni, uspela prodati že v dveh milijonih primerkov. Mobilnik, ki je na prodajne police trgovin prišel lanskega oktobra, je srca kupcev osvojil predvsem s kopico inovativnih funkcij in ugodno ceno.
Mobilnik LG Cookie so pri LG-ju zasnovali z mislijo na predstavitev funkcionalnosti zaslonov, občutljivih na dotik, širši množici uporabnikov. Takšni zasloni so bili namreč v preteklosti namenjeni le dražjim modelom mobilnih telefonov, LG Cookie pa je razbil mit pripadnosti t. i. premium razredu mobilnikov, saj je na voljo po ugodni ceni. Prav ta je skupaj s številnimi možnostmi upravljanja funkcijsko bogatega mobilnika prispevala k odlični prodaji. LG Cookie je bil odlično sprejet predvsem v Evropi, ki je z 1,2 milijona prodanimi primerki največ prispevala k rekordnemu dosežku, 600.000 aparatov pa je svoje nove lastnike našlo v Aziji, na vzhajajočih trgih in v Latinski Ameriki. Omenjeni mobilnik je bil marca najbolj prodajan model tudi v Koreji, kjer so uspeli prodati 100.000 enot, hkrati pa se lahko pohvalijo še z največjo dnevno prodajo 4.500 mobilnikov LG Cookie.
"Tehnologijo naprednih, na dotik občutljivih zaslonov, smo želeli približati večjemu številu kupcev. Znanje naših inženirjev ter utečeni proizvodni postopki so nam omogočili izdelavo sodobnega, a hkrati cenejšega mobilnika LG Cookie, ki pa zaradi ugodne cene ne varčuje s kakovostjo. Ta je na nivoju drugih aparatov, opremljenih z na dotik občutljivimi zasloni," je povedal predsednik in izvršni direktor korporacije LG Electronics Mobile Communications Company dr. Skott Ahn.
Cena pa ni edini razlog za uspeh modela LG Cookie. Uporabniki mobilnega telefona so izpostavili predvsem preprosto dostopne multimedijske funkcije, ki jim omogočajo zajem fotografij in video posnetkov, mlajši med njimi pa so navdušeni nad vgrajenim senzorjem gibanja, ki naredi igričarsko izkušnjo še pristnejšo. Velik 3-palčni (7,6 cm) zaslon ni le odličen na dotik, temveč postreže tudi s kakovostno sliko. K privlačni zunanji podobi veliko prispeva še tanko ohišje (debelina 11,9 milimetra) ter večja izbira barvnih odtenkov – od črne, srebrne in rjave, pa vse do zlate barvne kombinacije. Danes je mobilnik na voljo v desetih barvah, nabor le-teh pa bodo pri LG-ju v prihodnje še razširili.
Podjetje ima z modelom LG Cookie smele načrte, saj kljub težkim gospodarskim razmeram v svetu pričakujejo prodajo 10 milijonov enot, pri tem pa jim bo v pomoč predvsem širitev prodajne mreže, saj bo odslej LG Cookie naprodaj v 60 državah po svetu (do sedaj v 40-ih).
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |