marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZdruženje za potrošniško tehnologijo je nagradilo Samsung inovacije, ki jih poganja AI
21.11.2024

Samsung je objavil, da so bili njegovi najnovejši izdelki in storitve nagrajeni s prestižno nagrado za inovacije CES® 2025, vključno s štirimi nagradami Najboljše inovacije (Best of Innovation), ki jo podeljuje Združenje za potrošniško tehnologijo (Consumer Technology Association (CTA).

slikaApple obljublja naložbo v Indoneziji, da bi se izognil prepovedi prodaje iPhona 16
20.11.2024

Apple se je znašel v težkem položaju, saj je bila v Indoneziji prepovedana prodaja telefonov iPhone serije 16 in ur Apple Watch serije 10. Zadeva je bila neposredna posledica neizpolnjenih naložbenih zavez v državi, ki od podjetij zahtevajo, da zagotovijo 40 % lokalne vsebine za delovanje na lokalni ravni.

slikaPreiskava protimonopolnega ravnanja v EU proti proizvajalcu stekel Corning
18.11.2024

Podjetje Corning izdeluje različne vrste trdnega stekla, med katerimi je najbolj znano steklo Gorilla Glass - in prav zaradi tega izdelka se je podjetje morda znašlo v središču pozornosti Evropske komisije.

slikaIndonezija po iPhonih prepoveduje tudi prodajo telefonov Google Pixel
15.11.2024

Indonezija je prepovedala prodajo telefonov Google Pixel le nekaj dni po tem, ko je enako storila z napravami iPhone 16. Razlog ostaja enak - podjetje ni zagotovilo 40 % lokalne vsebine, zato bo prodaja njegovih naprav v državi blokirana.

članki

LG napovedal novo identiteto blagovne znamke


26.04.2023
Objavil: Dare Gliha

LG je predstavil svojo novo vizualno identiteto, ki jo odlikujeta bolj ploščat digitalni logotip in svetlejši odtenek rdeče barve, poimenovan LG Active Red. Slogan Life's Good, ki je značilen za blagovno znamko, se bo pogosteje uporabljal na blagovnih znamkah in embalaži izdelkov, poleg tega pa je opremljen z novo pisavo.

Podjetje LG si prizadeva za bolj "dinamičen in mladosten" videz v upanju, da bo na novo oblikovalo identiteto svoje blagovne znamke.

"Močna in dosledna strategija blagovne znamke nam omogoča, da bolje predstavimo svojo ponudbo vrednosti in edinstveno identiteto, ki harmonično združuje inovativnost in toplino. Z izvajanjem nove strategije blagovne znamke želi LG postati ikonična blagovna znamka, ki bo odmevala pri potrošnikih, ki presegajo generacije in lokacije," je povedal William Cho, izvršni direktor družbe LG Electronics

LG želi svojemu značilnemu logotipu na spletu dodati tudi več izraznosti z uporabo izraznih gibov, kot so mežikanje, nasmeh in prikimavanje. Podjetje namerava svojo edinstveno blagovno znamko uporabljati na vseh stičnih točkah s strankami po vsem svetu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki