23.03.2010
Objavil: Dare Gliha
Družba LG Mobile je mobilnik LG Pop (tovarniška oznaka LG GD510) v 100-ih dneh prodala v več kot milijon primerkih. S tem je mobilnik z na dotik občutljivim zaslonom, ki se v Evropi prodaja od oktobra 2009, postal eden najbolj priljubljenih modelov.
S 3-palčnim širokokotnim zaslonom, občutljivim na dotik, je mobilnik LG Pop hipno osvojil uporabnike, ki si želijo pametnega telefona. Super tanek aparat, ki je debel 4,8 mm, v svojem ohišju skriva celo vrsto naprednih tehnologij, med katerimi prednjači možnost povezave s spletom in socialnimi omrežji.
“Že pri snovanju modela LG Pop smo upoštevali vse želje uporabnikov in ustvarili kompakten mobilnik z intuitivnim na dotik občutljivim zaslonom, ki ga ne zavirajo nepotrebne funkcije. Ta pametni mobilnik lahko uporabniki uporabljajo tudi brez branja navodil, saj so glavne funkcije preprosto dostopne iz glavnega menija,” je povedal predsednik družbe LG Mobile dr. Skott Ahn.
Mobilnik LG Pop je prejel že več priznanj za svojo inovativno rabo zelenih tehnologij. Telefon je opcijsko na voljo tudi s pokrovom iz sončnih celic, ki mu zagotavljajo napajanje, saj 10 minut izpostavljenosti svetlobi lahko pretvori v dve minuti pogovora oziroma 180 minut stanja v pripravljenosti. Vgrajeni aplikaciji Eco-tree ter Eco-calculator pa uporabniku v vsakem trenutku lahko izračunata, koliko škodljivih izpustov CO2 je privarčeval z uporabo sončne energije.
Skladno z dinamičnim imenom je mobilnik LG Pop uporabnikom postregel z novim grafičnim vmesnikom z domiselno oblikovanimi ikonami ter živobarvnimi ozadji, ki še dodatno dopolnjujejo pestro barvno paleto ohišij. Ta se bo z naslednjim mesecem še razširila, saj se črni, srebrni, beli, zeleni, oranžni ter roza barvi pridružujeta še modra in rumena barvna kombinacija, ki ciljata predvsem na mlajše uporabnike.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |